Pre-boarding kan nok uansett ikke bli verre enn hos UA hvor 2/3 av flyet tilhører gruppe 1 eller 2 Jeg er en av de som liker å komme ombord tidlig fordi, jo, jeg vil ha håndbagasjen min i hyllene over seteraden min (+/- 1-2 rader max) og det er en fin anledning til å "people watch'e"
Når de siste poengene fra UA poster så mangler jeg i underkant av 2000 poeng på å nå 100K. Har opptjeningsperiode 1.okt 13-30.sept 14
Da leder du betraktelig på meg som har 01sept-31aug. Forventer ikke å passere 100K før i juni.. Litt skuff egentlig.
Hvis du tenker på "kvalifiserende flyginger" ifht. opptjening så teller hvert leg med unikt flightnummer.
Dvs hver enkelt av disse vil telle som 2 t/r eller 4 segment....Sorry for teite spm. men har aldri hatt behov for å vite sånne ting....
TRD-CPH 1flight CPH-MAD 1 flight MAD - CPH 1 flight CPH - TRD 1 flight Mao får du 4 segmenter på den flyvningen
Siden det nå er "dritenkelt" å bli Eurobonus Silver, som gir 2 gratis innsjekket bagasje, så er det vel ikke langt unna nå at SAS snart innfører bagasjegebyr for de uten status?
De hadde BA også, alt inkludert bla bla bla. Derfor tok de den andre varianten og introduserte "hand bag only-priser" som et tillegg til "vanlige all inclusive-priser". Jeg tror det kommer hos SAS bare de får IT-systemene og handling til å håndtere det, er der utfordringen ligger.
Hei Har nådd EBD, og har dermed et Gullkort å "gi bort" noen formening om markedspris på et Gullkort? Hilsen Bwolf
Hei, og velkommen til Bonusfeber. Et gullkort kan pdd kjøpes for rundt 2200usd, se artikkel her: http://bonusfeber.no/kjop-gullkort-star-alliance-2200/ Om noen i Norge er villige til å betale den prisen er selvsagt en annen sak. Vanligvis kan en få til et gullkort ved å fly for rundt 10 000kr ved litt aktiv søking, så alt mellom 5000-10000kr er muligens ok, i mine øyne.
"Rune" (som skal være Pandion) på FP skrev følgende den 1. april: For the record: Avkrefter senere i tråden at det dreier seg om noen aprilspøk..