Disneyland Paris

Tråd i 'Reisemål' startet av Baldrick, 03. sept 2015.

  1. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    I morgen tar jeg med fruen + datter på 9 år til Paris og Disneyland. (OSL-CDG) Retur på mandag kveld.
    Hotellet ble "Radisson Blu Hotel at Disneyland Paris". Ser det har fått litt varierende rating, men tok sjansen siden det var relativt greit priset. Håper også at Concierge status vil bidra til et godkjent opphold.
    Har googlet litt, men setter pris på om noen har konkrete råd bl.a. i forhold til transport mellom flyplassen og hotellet, samt kjøp av billetter til selve Disneyland. Noen rabatter å hente på dette noe sted? Ser det er ganske dyrt å kjøpe til "vanlig" pris..
    Så, har folket noe tips her?
    På forhånd takk! :)
     
  2. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Ser for meg at vi drar til Disney på to av dagene, men ønsker også noen timer i sentrum på f.eks. søndag. Greit med tog inn f.eks.?
     
  3. C-klasse

    C-klasse Nytt Medlem

    Innlegg:
    17
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    3
    Tog er null problem til og fra CDG og Paris. Da jeg var der gikk det shutlle bus fra Radisson til parken. Mas på oppgardering ved innsjekk, de er slappe. Typisk resort hotell men ok frokost.
     
    Baldrick liker dette
  4. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Tror jeg skal fyre avgårde en liten mail til hotellet i dag. Forespørre om transport fra flyplassen. f.eks. Og kanskje hinte litt om en mulig oppgradering av rom.. Det hender jo det slår positivt ut.
     
    C-klasse, geddi and Travellingalf like this.
  5. C-klasse

    C-klasse Nytt Medlem

    Innlegg:
    17
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg bruker alltid og sende mail på forhånd og spørre om oppgraderings policyen deres. Bruker neste alltid og hjelpe.
     
    Baldrick liker dette

Del denne siden