Jeg fløy CPH-ATL i går (1. mars). «Vanlige billetter» i plus betalt med poeng. Genererer derfor nye poeng. Fikk standard-poengene da vi landa (dette er bra av SAS!), men ikke noe doble poeng. Hverken på status- eller bonuspoengene. Minstebud på oppgradering via auksjon var 47000. Det blir for mye synes jeg, men ser ut som en del bød basert på tilgjengelige billetter i biz i dagene før avreise. Noen som faktisk har fått doble poeng? Kan vel hende dette tar litt tid, eller kommer etter mai…
Hadde virkelig håpet at de også skulle komme med en gang man lander.. utreisen min gjør at jeg bikker Diamant og har et håp om CU på returen som følge
Hmm, denne kampanja har eg gløymt. Men dette vil jo tippe meg over diamant au... Måtte ein melde seg på?
Nei, fikk ingen bekreftelse så jeg passet på og ta screenshot. Har også sendt mail til EBD og fått bekreftet at vi er påmeldt.
Er du sikker på at du er påmeldt? Jeg sendte mail til EBG mailen og fikk bekreftet at jeg var påmeldt. Gi gjerne en lyd når du mottar poengene. Jeg flyr CPH-MIA-CPH i slutten av mars og er spent på om de kommer umiddelbart eller om jeg må gå runden med kundeservice før de kommer.
Det er flere på BusinessClass.com forumet som heller ikke har poengene rett etter flyvning, så jeg tipper det er ett "problem" på SAS sin side.
Samme sak på returen. Har ikke fått «standard-poengene» heller, selv om flightene nå står under flight loggen min i appen. Det er kanskje ikke uvanlig. Kan gi lyd når de doble poengene kommer.
Noen som har flydd de siste dagene og fått de doble poengene? på ett annet forum hevdes det at det var problemer mellom 1-3. mars
Fikk svar fra support at mine doble poeng må legges inn manuelt og det vil ta et par dager. Returen fra US i dag kom det heller ikke vanlige som pleier å komme ved landing, så er ikke alt som er på stell her.
Da har det skjedd noe, kommet doble bonuspoeng på returen i dag men ingen level points. To be continued..
Det hadde jeg og… var mye ledig i biz noen dager før retur. Mange som oppgraderte for poeng tror jeg. Jeg fikk ikke gjennom mitt bud (svakt bud + gull) for to pax. Lurer på om jeg skal spørre om diamant-bonusen (75 % vs 50 % for gull) på retur-flightene. Hadde jeg fått poengene for utreisen før retur, ville jeg fått diamantopptjening. Vet imidlertid ikke om det er vits å mase om. Har vel kanskje ikke krav på at levelpoengene bokføres på eurobonuskontoen i løpet av en snau uke…
Fløy til EWR i dag fra OSL. Fikk doble bonuspoeng, både med +75% for meg og +25% for sønnen min, men ingen av oss fikk doble levelpoeng.
Samme her. Fløy CPH-ATL i går. Fikk doble bonuspoeng med 75% diamantbonus kort tid etter landing, men har ennå ikke fått doble levelpoeng.