Yessss De e min dag i dag Å så kom den store dagen Halleluja!!! Gutta på tur. Bratwurst og bockøl, fine dining og brune pøbber med Guiness og rå whiskey. Her kommer vi, 2 og en halv ingeniør på tur. Nuh, mine venner skal det rapporteres fra europas flykaos, fra luftens gleder, fra det gode liv. Ha en praktfull dag kjære medforumister, del våre gleder og dramaer. Det første har allerede skjedd, høvdingen får ikke sjekket inn . Følg med, følg med, vi lager en egen tråd
Skål (i kaffi) frå Sunnfjord. Ukristleg tidleg oppe for å jobbe. Minstemann skal på sjukehuset i dag, og når ein har ein deadline til lunch er det berre å hive seg i kalosjane. God tur til @RoadKing, @anders82, @Eddie47, @BamBamBoogey og alle andre som skal ute og fly i dag.
God morgen .. @RoadKing har reisefeber! Starte reisedagen torsdag før han går og legger seg dagen før?? Godt jeg har god tid på OSL for Lufthansa vil ikke la meg sjekke inn online og damen på kundeservice kunne heller ikke sjekke meg inn fra sin ende… men hun forsikret at billettene var riktige og ikke beheftet med noen feil …. vi får se da! Nå er det tid for en god kopp Friele Frokost og det er grått ute! Dette blir helt sikkert en fin dag til slutt ..
God morgon frå SK1313. Då er det snart tid for min første post covid-tur i SAS business. Turen går til SFO. Ha ein strålande dag alle saman! Og god tur til alle som er på reisefot. Sola skein på AES i dag tidleg.
God torsdag! T-8 til sommerferien del 1, Mexico. Ikke vært der siden jeg var en liten cruise dag innom for 15 år siden. Reisefeberen stiger litt hver dag nå God tur @RoadKing, @afirm og alle andre bonusnisser på tur. Ha en strålende torsdag
God morgen fra frokostbordet. Kjøleskapsgrøt og kaffe er en finfin start på dagen. Straks av gårde til kontoret. Trening etter jobb, og så strake veien til Fredrikstad. Test av nytt hotell (for meg), før firmasamling i morgen. Ha en super dag, alle sammen! Og god tur til alle som er ute og flakser.
Morn fra jobb! Møtefri i dag, antakelig fordi jeg hadde markert kalenderen med en heldagspåminnelse om at jeg har kjøkkentjeneste i dag. Hadde glemt å sette påminnelsen til status "ledig", men nå ser det altså ut som jeg har møte hele dagen. Like greit. Ett møte jeg skal ha senere i dag er privat, treffer noen jeg kjenner fra et Nederlandsk reiseforum for en kopp kaffe. Blir nok hyggelig det. Ha en flott dag dere!
God morgen fra hovedstaden. Første tur på Kiwi allerede unnagjort. Litt misunnelig på alle som er eller skal ut på tur nå straks, men neste uke er det heldigvis min tur igjen. Etter alle bot-problemene med SAS i går, så har jeg endt opp med 7 flyturer med tilsammen 5 forskjellige selskaper. Mulig jeg bare gjennomfører 6 av disse, men vi får se.
@Eddie47 , klokka var over midnatt da jeg la ut. Men ja, jeg har reisefeber så det rekker . Som du er inne på, detta har jeg gledet meg til i noen år nå (tenk å kunne si noe sånt om en liten helgetur, det sier litt om hvor verden har vært)
God morgen fra kontoret i Sandefjord! Ikke mye spennende å melde herifra. Skal hjelpe tanten og onkelen til min kone å flytte fra hus til leilighet. Blir spennende å se hvor mye de klarer å kvitte seg med på veien. Blir litt plassforskjell fra 220 til 120 kvm .. Ha en flott torsdag og TTT! T-7 Oslo-Kiel og retur HAM-AMS-TRF to dager senere.
God morgen! Morgenkaffen skal nytes i en 777X Engine mug Gave fra kunde (Boeing). T-10 til første Japantur post covid. Ha en fin dag!
God formiddag fra Bergen Lounge, kan melde om at United spanderer lounge på sine gull og business kunder i Bergen New York neste med United sin 757
God formiddag fra Porsgrunn. Kompis med sølvstatus prøver å ordne returbillett fra Vegas til høsten- noe ledig i biz. 41 minutters venting på SAS telefon..fy Ellers blir det grillings, pubtur for å se landskamp etterpå. Ha en målrik dag
Den var nais! Da håper vi og krysser fingrene for at selve flymaskinen også snart får komme i produksjon. Her «nytes» morgenkaffen før TTT venter og så rett på jobb. Gammel Frielekaffe fra et konkursbo var ikke akkurat noe å rope hurra for. Ellers fikk jeg en 20% rabattkupong fra Qatar i forrige uke pga bursdag, som jeg må få brukt til noe (fornuftig?). Hmm, 40.000 i rabatt på en F-tur? Mmja…