God morgen IF! Det er en strålende dag, men igjen både kaldt og isete i Oslo. Flott dag å være på vei til OSL for reise til Dubai, sand og sol. Før det kommer en ny kvart-meter snø til i morgen Det blir en liten reiserapport etterhvert her på Insideflyer.
God frisk morgen fra kontoret! T-20 til Praha, påskeferien og et gjensyn med shortsen og utepils Sas og Norwegian burde tatt i bruk denne for mer effektiv boarding Ha en strålende torsdag alle bonusnisser
Morn fra bussen. Bare en arbeidsdag igjen før jeg tar en litt lengre helg enn vanlig. Farter til Oslo i morgen, et kjapt møte på barcode siden jeg først er i nærheten og så videre til DFDS kaia. Gleder meg til å se en god kompis igjen og ha litt ‘quality time’ sammen, uten våres barn eller fruer. Ha en strålende torsdag!
God morgen fra Stavanger. Her er det overskyet og kald vind. Starter dagen med hjemmekontorering, siden flytter en seg ut til gamlekontoret på Sola. Ha en fin fin torsdag
Mårnings fra Oslo, her lades det mentalt opp til å ringe CT telefonen når de åpner for å se om de klarer å endre noen billetter. Etter de siste rundene med den gjengen går jeg til oppgaven med ærefrykt og et håp om at de ikke trykker på feil knapp slik at de istedenfor å fikse det jeg ønsker ødelegger de billetten jeg allerede har.
God morgon frå eit bakeri i Førde. Kaffi før turen går vidare til tingretten og ein ny dag som meddommar. Småsure ungar er ei tolmodigheitsprøve. Eldstemann er lite begeistra for at bestemora skal passe veslebroren i dag. Vi kom oss av stad til slutt. Seinare vert det jobbing på heimekontor. Alt for lenge til neste flytur, men den blir til gjengjeld lang og god til (endå) varmare strok.
Er det noen flere som ikke får sjekke inn hos SAS? Verken app eller nettsiden ser ut til å funker... får en server timeout. Edit; nå funker det igjen
God torsdag morgen fra kontoret i Sandefjord! Ikke TTT, men det blir likevel en tur på Kiwi og Meny for å fylle opp matskapene i ettermiddag. Har deaktivert automatisk konvertering fra Trumf til EuroBonus for en periode og satser på å bygge opp NC-kontoen isteden. Er så langt over 200k EB i året at FP4 er sikret likevel.. Ha en flott torsdag, NC-opptjening eller ei! T-99 Tokyo
God morgen, foreløpig sol og fint, men er meldt tilskying og mer snø ila ettermiddagen...det kan vi godt la være med. Ellers lite spennende å fare med.
God morgen! Har vært på kontoret et par timer allerede, og fått unnagjort en del ting på morgenkvisten. Solen skinner, og det var lyst allerede kl 06. Deilig altså! Skattemeldingen har ankommet, og det var hyggelig lesing. Trumfen fortsetter å renne inn. På samme dag ble det overført både 700 og 1650 Trumf-kroner til EB. Og mer er i vente, med 16% fra Booking.com. Nå må jeg bare finne noen bonusbilletter jeg kan bruke poengene på.. (Og finne tid til å kunne dra på tur da) Alle må nyte sola mens den fortsatt er her! I morgen blir det kaos!
Solkysten! Her har det vært «nestensol», men nå går vi inn i et døgn med møkkavær og farevarsel både fra meterologen og fra skredekspertene. Godt vi har hus og hjem og garasjeplass. Har nettopp hentet bilen fra verksted, veldig bra at de tar Amex. Det kostet omtrent en t/r reise til LAX i business, det hadde vært mye gøyere og ikke minst gitt ca 25 000 EuroBonus poeng. På den annen side ville jeg da hatt en bil som ikke var godkjent og med en slitt registerreim .. Det er hardt å være pensjonist.