Dyrere fra LHR?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av jtmath, 04. febr 2020.

1. jtmath

jtmath Senior Medlem

Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Sitter og skal booke en stor reise i Januar-21 så da lurer jeg på siden vi skal reise fra LHR og for da ikke satt Osl-Lhr ennå pga tiden. Så hva gjør jeg? booker LHR-SIN og Osl-Lhr seinere? Tenkte da på hvor mye det blir i gebyrer og sånt..

2. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,724
    Bonuspoeng:
    293
    Du får refundert de høyere gebyrene du må betale for å reise ut fra LHR hvis du legger til OSL-LHR etterhvert.

jtmath liker dette
  3. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,161
    Bonuspoeng:
    113
    Reiser som starter i LHR har høy tax kontra andre steder. reiser du via LHR unngår du. skattene skal være 150 £ per pax.
    Om du endrer som @Jorge nevner refunderes skattene. definitivt best og fly via LHR på en booking så du omgår gebyret.

jtmath and drsyk like this.
  4. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Akkurat hatt samme problemstilling, men lot det stå til. Har bestilt tilslutning med BA ved kjøp av redemption, så håper jeg at SAS slipper noen billetter for romjulen 2020/tidlig 2021 etterhvert

5. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    9,430
    Bonuspoeng:
    183
    Booket reise til Singapore 2021 nå ifra LHR. Ordnet det slik at det ble OSL-MUC-LHR-SIN slik at jeg slapp de høye gebyrene nå, vi alle vet jo at refundering av penger ifra SAS kan ta tid... Så bytter jeg om og legger til TRD-OSL-LHR når disse blir ledige hos SAS om 1 mnd.

jtmath, OttoL, NoLimit and 2 others like this.
  6. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Har fortsatt en jobb å gjøre ser jeg. Falt meg ikke inn å sjekke en slik routing :rolleyes:

paramberg liker dette
  7. jtmath

jtmath Senior Medlem

Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Samme gjorde jeg idag også :) vis ikke så hadde gebyrene blitt ca 1500.- pr person ekstra fra Lhr vis jeg ikke tar helt..Vi reiser 4 Jan :)

paramberg liker dette
  8. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    9,430
    Bonuspoeng:
    183
    Godt godt :D

9. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Luftet det for sjefen og det var totalt uaktuelt. Så da får heller 3000kr ekstra være :rolleyes:

Del denne siden