Sitter og skal booke en stor reise i Januar-21 så da lurer jeg på siden vi skal reise fra LHR og for da ikke satt Osl-Lhr ennå pga tiden. Så hva gjør jeg? booker LHR-SIN og Osl-Lhr seinere? Tenkte da på hvor mye det blir i gebyrer og sånt..
Du får refundert de høyere gebyrene du må betale for å reise ut fra LHR hvis du legger til OSL-LHR etterhvert.
Reiser som starter i LHR har høy tax kontra andre steder. reiser du via LHR unngår du. skattene skal være 150 £ per pax. Om du endrer som @Jorge nevner refunderes skattene. definitivt best og fly via LHR på en booking så du omgår gebyret.
Akkurat hatt samme problemstilling, men lot det stå til. Har bestilt tilslutning med BA ved kjøp av redemption, så håper jeg at SAS slipper noen billetter for romjulen 2020/tidlig 2021 etterhvert
Booket reise til Singapore 2021 nå ifra LHR. Ordnet det slik at det ble OSL-MUC-LHR-SIN slik at jeg slapp de høye gebyrene nå, vi alle vet jo at refundering av penger ifra SAS kan ta tid... Så bytter jeg om og legger til TRD-OSL-LHR når disse blir ledige hos SAS om 1 mnd.
Samme gjorde jeg idag også vis ikke så hadde gebyrene blitt ca 1500.- pr person ekstra fra Lhr vis jeg ikke tar helt..Vi reiser 4 Jan