kundeserviceavdeling (at) sas.no står oppgitt som alternativ til kontaktskjema om man klikker dypt nok inn på https://www.sas.no/kundeservice/support/:
Vet ikke om de tør å ta den risikoen å la AI ta over kundeservice, for har en visse ferdigheter angående kodespråk, så kan en lure AI programvaren lurt trill rundt, og da kan jo folk lure seg til superdyre billetter for slikk og ingenting. Så hvis de får fikset det problemet så kan de kanskje vurdere det, men det er ett stykke til de kommer dit hen da.
I følge SAS selv er de ikke kontaktbare på e-post for andre enn Gold og oppover, så den adressen der tar det nok uker å få svar på ja
Nybegynner spørsmål; ser snakk om både gullmail og -telefon. Hvor kan jeg finne den e-post adressen og telefonnummeret? PS Har slitt med å registrere meg her lenge, men bare fått feilmeldinger. I dag fant jeg ut at for å få lov til å registrere seg må man velge "Nei" til nyhetsbrev på e-post. Så nå gleder jeg meg til å både kunne se vedlegg/bilder i trådene samt poste
Greieste er rett fra appen: "Me/Meg" på menyen nederst -> Tre horisontale streker øverst til høyre -> Bla ned til "Support & Information", der ligger "Contact Gold Support". Der kan man ringe med ett trykk, og mailen ([email protected]) står der. Angående registrering gikk det også sånn 6mnd før jeg klarte det (måtte til slutt prøve med en annen mail da jeg aldri mottok verifiseringskode), så kjenner til den Velkommen!
Gullmail er [email protected] ([email protected] for diamant). Gulltelefon er bare at du ringer ordinær kundeservice fra et telefonnummer som er registrert i profilen til en med gullkort. Evt. ringer fra et nummer som ikke er registrert i noen sin profil og taster inn medlemsnummer manuelt. Da skal du få prioritet i køen, mulighet til å ringe utenfor ordinær åpningstid osv. Vær obs på at hvis ditt telefonnummer er registrert i profilen til noen andre, for eksempel hvis du har laget eurobonusprofil til et barn og brukt ditt eget nummer, så kan det være at feil konto kobles når du ringer inn og at du ikke får gullprioritet.
Har alltid måttet taste medlemsnummer så mitt nummer blir tydeligvis ikke gjenkjent. Har det lagret på "min side" hos SAS men det må kanskje registreres et annet sted også? Tips om hvor i så fall mottas med takk
En gjengangsfeil er hvis du har registrert samme mobilnr på et familimedlem sin konto, da vil det ikke virke. Det må i tilfelle endres så det bare er registrert på din konto.