E-post sas for ikke gull eller diamant?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av larslarslars, 19. mai 2025.

  1. larslarslars

    larslarslars Aktivt Medlem

    Innlegg:
    261
    Likes mottatt:
    103
    Bonuspoeng:
    43
    Hei, har Sas en e-post for de som ikke er gull eller diamant?
     
  2. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,277
    Likes mottatt:
    115,097
    Bonuspoeng:
    350
    Nei, det har de ikke
     
    Wiolenze liker dette
  3. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    3,634
    Likes mottatt:
    7,165
    Bonuspoeng:
    183
    Last edited: 19. mai 2025
    yki, eventyrer and Kristian like this.
  4. The_Dude

    The_Dude Pompøs

    Innlegg:
    1,449
    Likes mottatt:
    2,497
    Bonuspoeng:
    113
    Bare AI kan redde SAS kundeservice.
     
    Kaffen and NoLimit like this.
  5. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,525
    Likes mottatt:
    6,058
    Bonuspoeng:
    183
    Vet ikke om de tør å ta den risikoen å la AI ta over kundeservice, for har en visse ferdigheter angående kodespråk, så kan en lure AI programvaren lurt trill rundt, og da kan jo folk lure seg til superdyre billetter for slikk og ingenting. Så hvis de får fikset det problemet så kan de kanskje vurdere det, men det er ett stykke til de kommer dit hen da.
     
  6. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,277
    Likes mottatt:
    115,097
    Bonuspoeng:
    350
    I følge SAS selv er de ikke kontaktbare på e-post for andre enn Gold og oppover, så den adressen der tar det nok uker å få svar på ja ;)
     
    Kristian liker dette
  7. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,708
    Likes mottatt:
    8,261
    Bonuspoeng:
    293
    Det blir vel mye det samme som gullmailen? :p
     
    stekus, Rapolo, dandor and 1 other person like this.
  8. Rapolo

    Rapolo Veteran

    Innlegg:
    1,640
    Likes mottatt:
    6,631
    Bonuspoeng:
    183
    Bare intelligens kan redde SAS. Kunstig kundeservice har jo hatt lenge.
     
    Stuttfeiten and Spielhaug like this.
  9. mariwing

    mariwing Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    22
    Bonuspoeng:
    3
    Nybegynner spørsmål; ser snakk om både gullmail og -telefon. Hvor kan jeg finne den e-post adressen og telefonnummeret?

    PS Har slitt med å registrere meg her lenge, men bare fått feilmeldinger. I dag fant jeg ut at for å få lov til å registrere seg må man velge "Nei" til nyhetsbrev på e-post. Så nå gleder jeg meg til å både kunne se vedlegg/bilder i trådene samt poste :)
     
    Xflipper and EndreD like this.
  10. casperfaarlund

    casperfaarlund Medlem

    Innlegg:
    57
    Likes mottatt:
    96
    Bonuspoeng:
    18
    Greieste er rett fra appen: "Me/Meg" på menyen nederst -> Tre horisontale streker øverst til høyre -> Bla ned til "Support & Information", der ligger "Contact Gold Support". Der kan man ringe med ett trykk, og mailen ([email protected]) står der. Angående registrering gikk det også sånn 6mnd før jeg klarte det (måtte til slutt prøve med en annen mail da jeg aldri mottok verifiseringskode), så kjenner til den:p Velkommen!
     
    mariwing liker dette
  11. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,708
    Likes mottatt:
    8,261
    Bonuspoeng:
    293
    Gullmail er [email protected] ([email protected] for diamant). Gulltelefon er bare at du ringer ordinær kundeservice fra et telefonnummer som er registrert i profilen til en med gullkort. Evt. ringer fra et nummer som ikke er registrert i noen sin profil og taster inn medlemsnummer manuelt. Da skal du få prioritet i køen, mulighet til å ringe utenfor ordinær åpningstid osv.

    Vær obs på at hvis ditt telefonnummer er registrert i profilen til noen andre, for eksempel hvis du har laget eurobonusprofil til et barn og brukt ditt eget nummer, så kan det være at feil konto kobles når du ringer inn og at du ikke får gullprioritet.
     
    Last edited: 21. mai 2025
    mariwing liker dette
  12. mariwing

    mariwing Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    22
    Bonuspoeng:
    3
    Har alltid måttet taste medlemsnummer så mitt nummer blir tydeligvis ikke gjenkjent. Har det lagret på "min side" hos SAS men det må kanskje registreres et annet sted også? Tips om hvor i så fall mottas med takk :)
     
  13. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    1,208
    Likes mottatt:
    4,281
    Bonuspoeng:
    113
    En gjengangsfeil er hvis du har registrert samme mobilnr på et familimedlem sin konto, da vil det ikke virke. Det må i tilfelle endres så det bare er registrert på din konto.
     
  14. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,708
    Likes mottatt:
    8,261
    Bonuspoeng:
    293
    Det skal holde med min side
     
  15. Travelhacker

    Travelhacker Medlem

    Innlegg:
    81
    Likes mottatt:
    86
    Bonuspoeng:
    18
    Ring med hemmelig nummer, så blir du bedt om å taste medlemsnummer.
     
  16. Jon_Noj

    Jon_Noj EBD, LH Senator, ROP Gold

    Innlegg:
    105
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Samme hos meg. Har riktig nummer registrert på profilen, ingen andre steder (familiemedlem etc)
     
    mariwing liker dette

Del denne siden