EB Kampanjer

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av flexitravel, 22. april 2018.

  1. flexitravel

    flexitravel Medlem

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Er det bare meg som ikke mottar EB kampanjer lenger? i 2015 og 2016 mottok jeg flere slik fra SAS. Det var ulike kampanjer, men jeg husker feks bingo ett år hvor jeg fikk 30K i ekstra bonus og en annen som gikk på å fly mer enn forrige periode for å motta 5 - 30k ekstra i bonus.

    I 2017 og 2018 har jeg ikke fått en eneste slik kampanje..
     
  2. TigerTravel

    TigerTravel Aktivt Medlem

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    1,209
    Bonuspoeng:
    93
    Har ikke mottatt jeg heller i 2017 eller så langt i år.
     
  3. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Får dere «vanlige» nyhetsbrev?
     
  4. flexitravel

    flexitravel Medlem

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Ja, får som regel et par i måneden, men det er ikke alle jeg får. Har skiftet epost adresse til jobbmail for på outlook (hotmail) var det mange jeg ikke fikk.

    I januar fikk min samboer som har point earner på mitt kort epost om doble poeng, men den fikk ikke jeg..
     
  5. runarg

    runarg Aktivt Medlem

    Innlegg:
    321
    Likes mottatt:
    674
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg får INGEN generelle eposter og tilbud fra SAS lenger. Jeg får fortsatt bekreftelse på booking etc, men ingen informasjons eposter. Det rare er at det stoppet opp da jeg ble Diamond medlem i begynnelsen av året. Jeg har vært i kontakt med Diamond mailen flere ganger, men der er det ingen hjelp å få. Bare "Sjekk spamboksen din"!!!!! Dette er utrolig irriterende!
     
  6. mariusbb

    mariusbb Senior Medlem

    Innlegg:
    561
    Likes mottatt:
    1,057
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg synes det har blitt langt færre mail fra SAS, men jeg synes det er helt ok. Trenger ikke oppdateringer flere ganger pr. måned med saldo og faste tilbud for bruk/opptjening av poeng osv. Selvfølgelig - hvis det er noen kampanjer jeg går glipp av, så er jo det synd... o_O
     
  7. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    tror dem sliter litt med hvilken epost som brukes som "gjeldene". Jeg bytta epost for en stund siden, og noen steder i systemet står den gamle fortsatt oppført, jeg kan logge inn med begge på sas.no med ikke på diamond.sas. billetter kommer på den nye, nyhetsbrev varierer på gammel og ny.
     
    SuperVC10 liker dette
  8. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Høres ut som SAS IT i et nøtteskall..
     

Del denne siden