heisann! Har i siste tid gått opp til EBD, og har kontaktet sas og fått endret mine allerede bookete billetter til EBD prefix.. Og så har de også ordnet, med unntak av bonusbilletter.. På diamantmail får jeg bare slikt svar: (Ps: Regner med hun mener gull, for alt ble booket da, og har EBG prefix i my flights) "Tack för att du kontaktar oss. Bokningarna för poäng gjorders medan du var diamantmedlem så därför finns den informationen kvar men min kollega har lagt in en informationsrad i bokningarna (det måste vi göra manuellt) så flygplats- och ombordpersonal ser din rätta status. Välkommen åter! " Noen som kjenner til om dette er nok? Hvordan vil jeg bli prioritert ved forsinkelser og ombookinger i en slik situasjon? Vi går jo inn i en kald tid, og ene bonusturen er til kalde Chicago.. C
Skriv til de igjen og forklar at de har misforstått. Det er dessverre veldig mye "automatisk" klipp og lim-svar du får derfra..
Ok. Får prøve igjen, men har påpekt ovenfor 3-4 medarbeidere nå.. samt 1 på chat, og fått det samme svaret gang på gang.. C
Når mine bonusturer starter så slår jeg EB nummeret mitt inn manuelt på check-in automatene. Da får du opp alt som skal på boardingpasset. Enkelt det også
Ja, Om det funker, så kjører vi på med det.. takk! Ene turen er i biz, så ikke fare for å misse CU, og andre er innlands.. så da er det tidsnok å ta det ved check in.. C
De sier de legger inn status på en litt annen mått på chat, mendu får iallfall ikke seatblock etc på bonusturen. Har lagt det inn selv på automat på flyplass tidligere og da kom ebd med. De gjorde det på manuall innsjekk sist og da ble jeg gull og ikke diamant. Ved forsinkelser havner du bakerst i køen om du ikke selv registrerer status på flyplassen. Dette har hendt med på en bonustur på første klasse.
Og der kom gjennombruddet, og My Flights ble oppdatert minutter etter mail kom inn... Hjelper desverre å kjøre rulett hos sas... ------ Mail fra diamond: Hej Christian Tack för ditt mail Jag har gått igenom de två bonusbiljetter jag kunnat finna och kontrollerat så din Diamant status är inlagt i bokningarna. Xxxxx, denna saknade och jag lagt in den i bokningen nu. Xxxxx, denna hade redan din Diamant status i sig Utöver detta så jag har jag lagt om raden i bokningarna som styr dragningen av poäng så det står Diamant även där för säkerhets skull. Välkommen åter ----- C