Nice! Booket to plasser. Var bra event i fjord, og mat og masse god drikke. Vi hadde jo et bra InsideFlyer-bord, og Eivind tok seg god tid til å snakke med oss...
På mail fikk jeg plutselig helt annen informasjon: Som ikke stemmer overens med det som stod ved påmelding:
Jeg har ikke fått noen e-post om dette (i alle fall ikke enda), men finner i alle fall den som er nevnt 11. juni når jeg logger inn på sas.no og går via Mine Sider -> Goodie Bag -> Events
Fikk samme forvirrings-email (02. Juni, AFM, Oslo). Litt uforenlig med min nerde-tur til Barrow, AK. Frykter at 02.06. er korrekt - det er en torsdag (som i fjor). Event - siden fra 2015 er nok ikke oppdatert på flysas.diamond.com.
Noen som har hørt mer om det er 2. eller 11. juni som er korrekt dato? Finner ikke eventen på hjemmesidene til SAS lengre...
De har tatt den bort, og jeg har ikke fått svar på eposten jeg sendte hvor jeg spurte... 90% sikker på at det er den 2. juni, 9% at den ikke skulle vært publisert i det hele tatt.
Det er 2. juni på Astrup Fernley. Hej Jan, Tack för ditt tålamod. Det ser nu ut som att vårt system har felat när eventet skapades. Förra året var vår Meet and Greet den 11 juni, och på Onda Sea, Akter Brygge. I år er det den 2 juni, och på AF Museet. Mer information om evenemanget kommer att komma upp på sidan imorgon, och vi beklagar detta tekniska missöde. Hvis man vill annullere kommer givetvis poängen att återföras. Med venlig hilsen Hugo // Support SAS EuroBonus +Deal +45 70 28 54 00 www.eurobonusplusdeal.dk<http://www.eurobonusplusdeal.dk/>
Takk for info! Da må jeg vurdere sterkt om jeg skal stille en mann der... (Antar at det er 2. juni du også mener...?)
Da har i alle fall jeg fått e-post med invitasjon til SAS Meet & Greet i Oslo 2. juni. Og på tross av at det er 1. april i dag så velger jeg å ta den seriøst Er det mange her inne som har tenkt å ta turen?