EBG bonus

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av blystan, 13. sept 2015.

  1. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg regner med at det ikke finnes noen mulighet for dette. Men jeg ble medlem av Eurobonus i November. Jeg har nå 70965 poeng i denne perioden. Og ser ut som om at jeg kommer til å ende på en 83465 poeng.
    Må jeg da kaste meg ut på 2 mr i pluss eller tror dere/ vet dere om det finnes noen mulighet til å få EBD på det grunnlaget at det er mitt første år og at jeg ikke fikk 25% på dem første 45050 poengene. Hvilket utgjør over dem 6500 jeg havner under. Vet ikke om det finnes sånn fleksibilitet i systemet eller om jeg bare må si MR here I come?
     
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Det går nok ikke..
    Bonusen er jo for de med gul, du hadde det ikke når du reiste..

    God tur på MR :)
     
  3. skuddsikker

    skuddsikker Bonusjeger

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    8
    Kan være mer fornuftig av deg å kjøpe grunn poeng. Se mer her: http://www.saseurobonusshop.com/loy...lectedBrandName=SAS+EuroBonus&t=1380962520471
     
  4. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,194
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke sikkert du trenger 2 MR, alt etter hvor du flyr ut fra. Forrige helg reiste jeg BGO-OSL-CPH-FRA//DUS-ARN-OSL-BGO i Plus og hanket inn 7510 poeng inkludert 25% ekstra poeng.
     
  5. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    7000 kr for å bli EBD som jeg kan gjøre for 3200 med MR. Nei, da er det MR :p
    Jeg flyr ut ifra OSL. Så er ikke så lett å finne rute som gir såpass. Får ikke noe leg i Norge.
     
  6. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,194
    Bonuspoeng:
    113
    Litt rart at det ikke er mulig å fly OSL-BGO-CPH (noen som kan bekrefte at dette ikke er mulig?) når det er mulig å fly BGO-OSL-CPH.
     
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fant en gang tidligere drøye 7000 poeng for Oslo til Hellas og tilbake med Lufthansa og Aegean i business for ca 3500 :)
     
  8. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Det er vel mulig å fly denne ruten, men da må man nok snakke med et byrå og sy opp ruten selv. Og tror dem hadde lurt veldig på hvorfor i F jeg vil fly opp dit på en rute sørover :p
    Hmm. ikke dumt. Hadde jeg vist dette før skulle jeg smelt til med en VIP HKG en helg i oktober. Men alt nåværende er jo reise etter 03.nov. Og jeg har til 31.10 :(
     
  9. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,194
    Bonuspoeng:
    113
    Opp? Bergen (60°23′33″N) er ikke mye lengre nord enn Oslo (59°54′40″N) :p
     
  10. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,194
    Bonuspoeng:
    113
    Denne kan du kanskje få for en billig penge og kuttet ut HAU-OSL-HAU (kanskje vanskelig?). Alternativt tadeg en kjøretur til HAU eller kjøpe en posisjoneringsflight.
     
  11. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Ops. Var BGO ikke BOO :p
    Har sendt en pm. Så får vi se. Skal alltids klare å komme meg til Haugesund da :p

    Edit: Kan jo gå av på OSL på tur tilbake så :)
     

Del denne siden