EBG/D 24-timer telefonservice - erfaringer?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Scandipendler, 30. mai 2015.

  1. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg forsøkte å ringe 05400 for å ordne opp i et lite re-routingskaos, men fikk beskjed om at jeg ville bli satt over til en "engelsktalende agent". Dette betyr formodentlig viderekobling til Thailand, og spørsmålet mitt er egentlig da hva man kan forvente der når mine erfaringer med svensk support på 05400 mildt sagt er blandet både hva gjelder kompetanse og service, enten fordi de ikke vet eller ikke forstår. Eller klarer 24-timerstelefonen rent faktisk å rydde opp i ting?
     
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har god erfaring med den, ringte tidlig om morgenen US tid (mid på natten) norsk tid.
    Traff en party-svenske som ordnet "biffen"
     
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har stort sett fått OK hjelp av disse agentene.. Er ikke alt de har tilganger til å ordne, men jeg har truffet personer som i det minste har snakket godt engelsk..
     
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Jag upplever att Tallin ger betydligt bättre hjälp and vad Sykes många gånger gör... I alla fall finns viljan att ordna upp.
     
  5. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    helt enig.. nattevakta i Talinn eller hvor de nå er ordner det meste nesten mer smidig enn SAS sine egne
     
  6. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Funka helt knall de gangene jeg har prøvd.
    Meget gode til å snakke Engelsk er de og..
     
  7. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har også gode (dog begrensede) erfaringer...
     
  8. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Fungerte faktisk fint ja. Mange takk for tilbakemeldinger. Når skepsisen er størst er som regel resultatet best formoder jeg.
     
  9. Star Flyer

    Star Flyer BFG BF*G

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg har også meget god erfaring med Tallinn.
    De lytter, er nøyaktige og tar seg god tid til deg - noe som resulterer i litt lengre ventetid, selvfølgelig.
     
  10. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Ringte 05400 for en time siden for å endre en GO-booking 24 timer frem. Kunne ikke gjøre det på nettet, så jeg måtte ringe. En drøss med tastetrykk senere (etter EB-nummer tror jeg det var 6 forskjellige balg jeg måtte ta), ringte det to ring og så ble samtalen tatt av en veldig hyggelig svenske. Ordnet greit opp i løpet av 10 minutter og funket fint som snus. Positiv overrasket etter mange forskjellige negative omtaler tidligere.
     

Del denne siden