Jeg forsøkte å ringe 05400 for å ordne opp i et lite re-routingskaos, men fikk beskjed om at jeg ville bli satt over til en "engelsktalende agent". Dette betyr formodentlig viderekobling til Thailand, og spørsmålet mitt er egentlig da hva man kan forvente der når mine erfaringer med svensk support på 05400 mildt sagt er blandet både hva gjelder kompetanse og service, enten fordi de ikke vet eller ikke forstår. Eller klarer 24-timerstelefonen rent faktisk å rydde opp i ting?
Jeg har god erfaring med den, ringte tidlig om morgenen US tid (mid på natten) norsk tid. Traff en party-svenske som ordnet "biffen"
Jeg har stort sett fått OK hjelp av disse agentene.. Er ikke alt de har tilganger til å ordne, men jeg har truffet personer som i det minste har snakket godt engelsk..
Jag upplever att Tallin ger betydligt bättre hjälp and vad Sykes många gånger gör... I alla fall finns viljan att ordna upp.
helt enig.. nattevakta i Talinn eller hvor de nå er ordner det meste nesten mer smidig enn SAS sine egne
Fungerte faktisk fint ja. Mange takk for tilbakemeldinger. Når skepsisen er størst er som regel resultatet best formoder jeg.
Jeg har også meget god erfaring med Tallinn. De lytter, er nøyaktige og tar seg god tid til deg - noe som resulterer i litt lengre ventetid, selvfølgelig.
Ringte 05400 for en time siden for å endre en GO-booking 24 timer frem. Kunne ikke gjøre det på nettet, så jeg måtte ringe. En drøss med tastetrykk senere (etter EB-nummer tror jeg det var 6 forskjellige balg jeg måtte ta), ringte det to ring og så ble samtalen tatt av en veldig hyggelig svenske. Ordnet greit opp i løpet av 10 minutter og funket fint som snus. Positiv overrasket etter mange forskjellige negative omtaler tidligere.