EBG trumfer EBD?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Are, 03. aug 2016.

1. Are

Are EBD InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    2,817
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har sydd sammen sommerferien med forskjellige billetter på kryss og tvers for å få maks ut av minst mulig penger.
    Dette betyr bl.a. at jeg og familien reiste på separate PNR her sist uke, det som virker undelig her er at seatblock for EBG virker å trumfe EBD..

upload_2016-8-3_19-51-45.png upload_2016-8-3_19-52-0.png

EBG kan altså velg sete ved sden av EBD, men EBD kan ikke velge sete ved siden av noen med EBG i PNR (Kun 1 stk EBG der).
    Jeg har lagt merke til tidligere noe tilsvarende, jeg satt på 1A og plutselig var 1 B+C tatt, jeg flyttet meg til 1 F, men når jeg kom på flyet var det kun en person der. Trodde da dette var en EBP, men i perspektiv kan det jo ha vært "bare" en EBG.
    Det samme har også skjedd med meg og kona en gang før, hun kunne velge sete ved siden av meg, men ikke motsatt.

Noen andre erfaringer her? Synes dette er merkelig.. Og hvordan er det da for EBP? :)

Attached Files:

2. Hawkwind

Hawkwind EBD

Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg tror fortsatt SAS sliter med EBD i systemene sine. Jeg hadde i vært fall mye oftere ledig midtsete som EBG enn jeg har nå som jeg er EBD. Selv på avganger med lite belegg. :S

3. TOS

TOS Senior Medlem

Likes mottatt:
    390
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg stiller meg spørsmål ved hvor vanskelig dette kan være å få på plass...

Hawkwind liker dette
  4. RoadKing

RoadKing Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,987
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har som tidligere nevnt opplevd at jeg (EBG) og min fru (EBS) har fått oppgradering ved gate og jeg har etterpå sett på manifest ombord EBD i kuklassen.
    Det var i mai i år.

5. Jan Fredrik

Jan Fredrik Senior Medlem

Likes mottatt:
    503
    Bonuspoeng:
    93
    Dette har jeg også opplevd.

Trodde det var tilfeldig, men tydeligvis ikke.

Sinnsykt kjipt! Dette må SAS fikse.

Del denne siden