EBS tilgang til lounge i desember

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av TElg78, 05. des 2016.

1. TElg78

TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

Likes mottatt:
    1,484
    Bonuspoeng:
    113
    Hei.

Skal ut til julekos og flyr første strekningen innenlands med SAS. Som EBS medlem har jeg vanligvis tilgang til loungen, men denn gangen flyr jeg videre med Star Alliance (LH). Spørsmål a) kommer jeg meg inn i utenriks loungen på vegen ut av landet og hvis ikke b) kan jeg kjøpe tilgang til denne loungen?

2. Mbj

Mbj Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    701
    Bonuspoeng:
    93
    Det ser dessverre ikke slik ut.

• Som Sølvmedlem har du tilgang til alle SAS-lounger (unntatt SAS Gull Lounge) 8/7-20/8, samt 17/12-8/1, når du fremviser et gyldig boardingkort for avreise samme dag med SAS eller Widerøe fra den flyplassen du befinner deg på.
    Og for kjøpt tilgang:

• Tilbudet gjelder på samme dag som du skal reise utenlands med SAS Go eller Widerøe.
    Om de er fleksible på sånt vet jeg ikke, men i utgangspunktet så har du ikke tilgang, hverken med kort eller for betaling. et alternativ kan være OSL loungen, der skal alle kunne betale seg inn, men det er dyrere og dårligere. Men fortsatt bedre enn å sitte nede i terminalen!

3. tafta

tafta Nytt Medlem

Likes mottatt:
    21
    Bonuspoeng:
    3
    Er det nok at flyet du skal fly med er operated av SAS eller må billetten vere SAS og (har LH-billett)?

4. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,240
    Bonuspoeng:
    113
    Så lenge du flyr SAS metal, uavhengig av billettutsteder, så vil jeg tolke reglene, slik de er formulert, slik at du slipper inn i loungen som EBS. Hvis ikke, så skulle jeg like å se SAS' nærmere og detaljerte begrunnelse, også for hvordan passasjerer forventes å tolke reglene.

Del denne siden