Error fare mellom DXB og KUL i 2019 (Funnet billetter i Februar/Mars/August) til litt over 5k per vei. Kan bestilles som en vei eller t/rt. Finnes på de fleste OTA
Dvs du søker på Momondo, Google flights, skyscanner eller lignende og får opp en liste over hvilke OTA som selger billettene
nye kabinen er vel 77w ? men disse går nok ikke gjennom uansett, feilen ligger jo hos malaysia airlines... de kommer aldri til å få lov til å la disse gå gjennom av emirates!
Fann ideelle datoar, men usikker på om eg prøvar meg. Expedia viser Business (A) når eg kjem til bekreftelsessida og eg er ikkje sikker på om eg orkar potensiell krangling med andre mindre seriøse OTA som viser first class. Hadde dog vore artig å kombinert denne med CX F-turen.
Iflg flyertalk så skal bekreftelsen og amadeus vise First, https://www.flyertalk.com/forum/30613080-post19.html
Booka 2.-3. juli. Viser som Business Suite på MH sine sider og som First når eg søker opp bookingen på BA sine sider. Tida vil vel vise om den går igjennom.. Då har ein passert 70 booka flightar i 2019, på tide å la kredittkorta få kvile litt.
Der har du faktisk tilgjengelegheit i A380, etter mars (i alle fall til juli) ser det ut til å berre vere B777.
Jeg fikk booka KUL-DXB på 19:10 avgangen med A380 25.01.. 5.400 kr. Så var det bare å posisjonere seg til KUL og fra DXB da..
Bestilte kveldsavgangen KUL-DXB søndag 20. januar, så gjenstår det å se om de lar den stå (har mine tvil). Om den blir å stå blir det et dilemma om det blir bonuspoeng og F hele veien, eller 4000 kroner og økonomi...