El Celler de Can Roca reservasjon

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Xflipper, 15. april 2016.

  1. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har erfaring med og skaffe reservasjon på El Celler de Can Roci spania?
    Prøvde DNB saga Concierge (samme som sas amex plat), de skulle prøve men så ikke lyst på det.
    Noen som har tips? :rolleyes: hadde vert veldig gøy å prøve. Eventuelt noen som har vert her og vill dele erfaringer?
     
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,425
    Likes mottatt:
    29,340
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke vært på den, men på andre Michelin så har jeg enten reservert online i god tid eller ringt direkte i siste liten for å prøve å få bord etter avbestillinger(hvis man har mulighet for å stikke innom på kort varsel)
     
  3. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,149
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    Prøvde for noen år siden, i GOOOD tid, og fikk dette til svar:([email protected])


    Good evening,
    And thanks for your email.

    However, at present our restaurant is fully booked, lunch and dinner, in the next 11 months.

    IMPORTANT booking information

    - We do only accept bookings up to 11 months ahead, either by telephone (+ 34 972 222 157) or by email.
    No online booking available.

    - Our restaurant opens from Tuesday to Saturday, lunch and dinner.
    Sundays and Mondays, closed.

    - On the 1st of September 2014 we will accept reservations for August 2015.

    Best regards
    Cristina
    El Celler de Can Roca
     
    Wiolenze liker dette
  4. samirunway

    samirunway Medlem

    Innlegg:
    99
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    63
    Hvis du er veldig fleksibel: Jeg sendte e-post i januar og skrev, gi meg en kveld i juni. En uke etterpå fikk jeg det. Det gledes.
     
    Xflipper liker dette
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    hvor i Spania ligger dette?
     
  6. Sooninson

    Sooninson Medlem

    Innlegg:
    179
    Likes mottatt:
    421
    Bonuspoeng:
    63
    Hei. Har også prøvd å få bord og fikk samme standardsvar som Eddie47. Vi dro istedenfor til Sant Pau som også har 3 Michelin-stjerner og ligger noe nærmere Barcelona. Veldig godt fornøyd. Har venner som har spist på El celler de can roca og flere mener at populariteten har gått til hodet på de ansatte. Type "du er til for oss" og ikke omvendt.
     
  7. Sooninson

    Sooninson Medlem

    Innlegg:
    179
    Likes mottatt:
    421
    Bonuspoeng:
    63
    I Girona øst for Barcelona.
     
    Bizflyer liker dette
  8. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk reservasjon til sept i år, skal ned med en gjeng. Vi satt 5 stk klar når bordene ble sluppet. Tviler på at noen concierger for oss dødlige har mulighet til å skaffe bord der :=)
     
  9. samirunway

    samirunway Medlem

    Innlegg:
    99
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    63
    Det kan godt hende. Kan også tenke meg at f.eks nr. 2, 5 eller 6 her er verdt å prøve: http://www.theworlds50best.com/list/1-50-winners Roca er jo nr. 1, andre kan fremdeles være sulten på å nå helt opp.
     
  10. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    919
    Likes mottatt:
    1,310
    Bonuspoeng:
    93
    Har vært der x3, og de har blitt litt for høye på egen suksess; maten er mer utrert og mindre kontekstuelt smakfull.
    Sist gang jeg var der fikk jeg bord like etter 14-dagers bekreftelsesfristen, noe som nok er beste muligheten på kort varsel.
    Som sagt over: San Pau til lunch; med nydelig utsikt mot hagen og sjøen i bakgrunnen og med mer varme på tallerkenen og i service, slår knockout på Roca any day pr i dag.
     
    Last edited: 17. april 2016
    Xflipper liker dette
  11. Sooninson

    Sooninson Medlem

    Innlegg:
    179
    Likes mottatt:
    421
    Bonuspoeng:
    63
    Hei igjen. Spiste meg gjennom Baskerland for et par år siden. Bestilte først bord og deretter flybilletter. Selvsagt svært mye bra i San Sebastian, men den beste matopplevelsen hadde vi på restaurant nr 19 på din liste, en liten taxitur utenfor Bilbao. Ville gått for lunch pga utsikten. Fremadstormende chef i 30 årene som tok med gjestene på omvisning på kjøkkenet. Svært bra mat og prisgunstig (hvis det er lov å bruke den termen om 3* Michelinrestauranter).
     
    Pingus and samirunway like this.
  12. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    #30, Vendomé, kan jeg gå god for. Den beste 3* i Tyskland, så langt. Har som plan å spise på alle 10 stk, har hittil vært på 4 av dem.

    Vendomé ligger rett utenfor Köln. Kombiner med en tur på Nürburgring og du har en god helgeplan for en MR.

    image.jpeg image.jpeg
     
    samirunway, Xflipper and Sooninson like this.
  13. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    919
    Likes mottatt:
    1,310
    Bonuspoeng:
    93
    Her er vi inne på ett av mine favorittområder; matnerdreisene med sine destinasjoner, men tenker at DENNE tråden nok bør holdes til Rocagutta og ikke skli mer OT, evt. kan Gastronautopplevelsene få sin egen tråd?
     
    Sooninson, SKDAAP and Xflipper like this.

Del denne siden