Elendig tirsdag fra CDG

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kosvines, 07. mars 2017.

1. kosvines

kosvines Senior Medlem

Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Sitter på en vond stol i avgangshallen. Kom med Thai i First fra Sydney via Bangkok. Fikk beskjed om å hente boarding pass her i Paris.

Innsjekkskranken har ikke åpnet og automatene ber meg scanne 3 baggage tags. Men den scanner kun den ene og så nekter den å scanne noe som helst mer. Så kommer absolutt ingen vei. Ingen transfer desk heller noe sted.

Håper andre har en bedre morgen enn meg.

2. awt

awt Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,013
    Bonuspoeng:
    93
    Her starter dagen med alarm klokken 04:58, og SK305 avgang 06:20 o_O

Nå sitter jeg å venter på at SK4406 skal bli ferdig å fylle drivstoff, så blir det knappe to timer på vingene før jeg må styrte til WF940, og til slutt avslutte dagen med BHL640.

Lite med poeng å hente på sistnevnte. :(

tommy777 and LN-FHU like this.
  3. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,580
    Bonuspoeng:
    183
    God med rimelig kald morgen fra OSL. Det blir lysere for hver dag, og en våkner før klokka gjør ett forsøk. Herlig.

Neste stopp Budapest, 150 min om bord DY1550 blir greit. Ikke C class, men i det minste nødutgang og aile.

LN-FHU liker dette
  4. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et kaldt Trondheim.
    Godt det bare er to dager igjen før man vender nesen mot 25+ i Miami.

Ha en solfylt dag :)

RoadKing, bor_i_en_koffert and LN-FHU like this.
  5. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra skyfritt Bergen. Mer er det ikke å si om den saken :)

Eddie47, Origo and LN-FHU like this.
  6. DanH

DanH Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,992
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen. Er på tredje morgenen med en syk datter. Har trua på at dette blir en feberfri dag og at morgendagen normaliseres med barnehage og jobb :cool:

Høres ut som en kjip opplevelse @kosvines ! Satt faktisk i går kveld og så etter award tickets fra OSL - CDG siden jeg fant Thai C i A380 fra CDG - BKK (vurderte å bytte ut Thai C i 777-300 fra CPH - BKK). Fant bare noen som ga oss 5timer transfer og droppa det. Kanskje like greit hvis oplevelsen er så dårlig på den flyplassen.

LN-FHU liker dette
  7. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,491
    Bonuspoeng:
    113
    «Hvert minutt brukt på CDG er et elendig minutt av ditt liv.»

God morgen fra Trondheim, jeg kan melde om fantastisk vær, så forhåpentligvis starter snøsmeltinga en av de kommende dagene. Undertegnende går for svært effektiv bruk av tiden bak skrivepulten slik at jeg får kommet meg utendørs for den lille mengden sol tilgjengelig.

LN-FHU liker dette
  8. braathens safe

braathens safe NN

Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Da blir det jeg som får være misunnelig.

Mitt triks for øyeblikket er å lete etter fine møbelstoffer. jeg har hørt snakk om nytt stoff på en sofa.

Stoff kjøper man som kjent gjerne i NYC eller LAX.

LN-FHU liker dette
  9. chrisbu

chrisbu Senior Medlem

Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Det er stor forskjell på terminalene. Ja T1 er ganske begrederlig men, T2E og T2F er veldig bra.

Ellers er Tirsdag en ganske kjip dag her på kontoret, litt lenge til helg ;)

10. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Som nevnt skinner solen fra skyfri himmel, men her sitter man altså innendørs og jobber.... Det er dog en skikkelig sur vind ute så det er ikke så veldig behagelig selv om solen begynner å ta litt tak.
    Det bores etter vann på hytte-prosjektet mitt, så det skjer da ting der også.

Ha en flotters tirsdag :):):)

MadsVaHa liker dette
  11. awt

awt Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,013
    Bonuspoeng:
    93
    ...WF940 fikk tekniske problemer rett etter avgang, så da var det tilbake til Tromsø igjen og flybytte. Dette gjorde at vi fikk en mellomlanding i Honningsvåg på vei til Hammerfest, som igjen førte til at jeg ikke nådde helikopteret.

...så nå stemmer trådtittelen ganske bra. :mad:

12. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,491
    Bonuspoeng:
    113
    T2E og T2F har jeg aldri brukt, flyr nesten utelukkende Star Alliance. TS nevne Thai, så bare antar at han lider inni det jævligste innen fransk design, CDG Terminal 1.

13. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    CDG er vel ikke det optimale stedet å bytte fly i dag ... vi får håpe kanselleringsguden er nådig.

G'morgen fra Vestsørøst. Her prøer manflu'en å slippe taket, men er vel ikke ferdig ennå. Hoster og harker, but the show must go on .....

14. kosvines

kosvines Senior Medlem

Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Jepp. Og enten de eller CPH rotet vekk den ene kofferten.

15. Origo

Origo Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,759
    Bonuspoeng:
    113
    Nesten helt tom SilverKris Lounge på LHR.
    Bare 2 flighter igjen før endestopp i solskinnsbyen Bergen. 1t mellomlanding på OSL.
    Håper tollerne der har hørt om MR og Insideflyer...

16. jayeff

jayeff Medlem

Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    Ute på en liten MR til GDN igjen. Bare positivt å melde tilbake! Vel, kanskje bortsett fra at jeg begynner å bli dritlei av tomatsuppa i gullstua på CPH. 5 MR på 1 måned nå. Tomatsuppe hver gang.

Men, super service både fra bakkepersonell og CC. Gatepersonellet på GDN burde undervise på kurs i Norge. De kan virkelig service!

17. Angie

Angie Medlem

Likes mottatt:
    548
    Bonuspoeng:
    93
    Så bar det avgårde til klassefest med eldstemann sin klasse, inkludert foreldre og det hele. Underholdning og bespising gikk relativt raskt unna og kvelden ble rundet av med den obligatoriske loddtrekningen.

Den ene premien etter den andre ble loddet ut. Men hva i all hverden er det frøkna holder høyt opp nå??? Steike? Kan det være? Jeg tror faktisk det er en rød variant av Rimowa Amenity Kit. Hvem faen er det som har vært ute å flydd samt frivillig donerer en urørt Rimowa til loddtrekningen?

Kan det være Trond eller Narve? «Gul C, nummer 16». Nei, det er nok ingen av de gutta. Tankerekken flyr raskt av gårde etter andre mulige villmenn. Frøkna roper igjen «Gul C, nummer 16». Jeg som følger med lodda til 4-åringen har falt helt ut av det. Gubben roper: «har ikke minsten vår det loddet?» Jo, så sannenlig har vi loddet :D

4-åringen løper og henter gaven. Når hun kommer tilbake til bordet ser jeg at det "bare" er ett fancy first aid-kit... :eek:

Jeg er herved offisielt skadet :confused:

anders82, Are, Bolle and 9 others like this.
  18. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra California.

Etter månedsvis med drittvær, ser det ut som at våren er rett rundt hjørnet. Temperaturen er spådd på 20 tallet fra i morgen. Hurra.

Ellers benket foran skjermen med konstant jobb hele uken

Del denne siden