SPECIAL OFFERS Join Emirates Skywards ENJOY COMPANION FARES Fly Emirates together Book together and travel for less Book now Travel together and enjoy great savings on Business Class with our companion fares. When you fly Business Class, your journey begins at your doorstep, with our complimentary Chauffeur-drive service. Enjoy exclusive Emirates lounges in over 150 locations worldwide as well as a generous 40kg baggage allowance. Book together and treat yourself to the Business Class experience for less. Valid for bookings made until 31 December 2018. Bangkok NOK 25909 NOK 17259* Dubai NOK 22759 NOK 20629* Singapore NOK 24599 NOK 22439* Hongkong NOK 26579 NOK 24429* Cape Town NOK 27489 NOK 25329* Maldives NOK 28139 NOK 25999* Mauritius NOK 36819 NOK 34679* Auckland NOK 37379 NOK 35189* Melbourne NOK 37659 NOK 35459* Sydney NOK 37759 NOK 35559* *Fares are valid when minimum two / maximum nine persons travel together in the same reservation.
22439,- per person til Singapore? Hvorfor kaller de det et tilbud? Eller er det 22439,- for 2 personer? Emirates C er vel heller ikke mye å skryte av? Har de ikke 2-4-2 i C der setene står samme veien?
Ok, men fortsatt helt uaktuelt. Da flyr jeg mye heller Qatar med Qsuites som er i en helt annen klasse og billigere
Prisen er per pax. Business Class Companion Offer Special Fares Terms & Conditions The fares are applicable for a minimum of two passengers travelling together. No minimum stay requirement. Maximum: one month. Stopovers: two free stopovers permitted in Dubai. Stopover in other destinations: Charge of EUR 30 per stopover. Cancellation before departure: permitted at a charge of EUR 50. Cancellation before departure in case of no-show: permitted at a charge of EUR 100. Cancellation after departure: permitted for refund after deducting the onward fare. Date change before/after departure: permitted at a charge of EUR 25. Date change in case of no-show: permitted at a charge of EUR 50. Child/infant discount: not permitted.
Er det bare jeg som syns Emirates priser seg litt ut i business? Jeg har aldri reist med dem, men har sjekket priser ved forskjellige anledninger, og sammenlignet med for eksempel Qatar så føler jeg at de ligger en del høyere. For eksempel en Qatar-billett som ligger til 25000 syns jeg at jeg ofte ser til 30-35000 hos Emirates.
Problemet til Emirates er jo at de nesten "aldri" har tilbud, og tilbud de har er jo ganske dårlig hver gang. Samtidig er jo kabinen deres på 2-3-2 ganske small kontra de som kjører 1-2-1.
Vi velger stort sett alltid Emirates business før Qatar selv om det koster litt mer. Hadde Qatar til Singapore én gang i fjor siden det var så billig og ville prøve. Vel og bra det, spesielt A350, men byttet rett tilbake til Emirates neste gang
Flere småting som tilsammen gjør at vi liker Emirates bedre. Bedre service, bedre mat, bedre underholdningssystem (med live premier league feks) liker flyplassen i Dubai bedre, loungene bedre og sjåførtjenesten som er inkludert. Turndown service med madrass når du skal sove. Og a380en er en opplevelse i seg selv. Det eg kom på i farten. Men dette er våre personlige meninger, ingen problem med at andre mener annerledes. Men vi bestiller alltid tidlig så vi får sitte sammen ved vindusplassene på 777en fra Oslo, å sitte i midten er nok en annen opplevelse. Skulle eg reist aleine hadde nok valget likevel blitt Qatar for å få sitte litt meir avskjermet
Tror ikke Emirates ser på dette som noe problem, de klarer tydeligvis å fylle flyet uten tilbud. Men enig i at Emirates ikke imponerer så mye i C. 170 grader seter på 777, og flate seter i A380 som ikke imponerte meg for 10 år siden (bortsett fra at de var store). Loungen i DXB har riktignok champis, men synes den er veldig bråkete. Sjåførservice er jo litt stas, men samme bilen koster vel uansett ikke mer enn 1500 kr opp til OSL om en bestiller selv.
Ser at Emirates har tilbud til blandt annet BKK nå, 15.700 i biz er vel ikke så ille. Men er det fremdeles sånn at de har 2-3-2 på 777 fra OSL? Det er jo kjipt isåfall...