Emirates oppgradering

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av olern79, 18. jan 2018.

  1. olern79

    olern79 Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Skal fly med Emirates fra Oslo til Bangkok, og lurte på om de er mulig å oppgradere ved innsjekk på Gardermoen, og hvilken pris de er på en oppgradering fra økonomi til bussiness klasse?
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Har aldri prøvd det du spør om selv, men du kan i alle fall sjekke mulighetene og pris for upgrade online her; https://www.emirates.com/english/upgrade-flight/

    Ser også at denne tråden hos FlyerTalk nevner at det skal være mulig med (rabatterte) oppgraderinger på flyplass;
    https://www.flyertalk.com/forum/emirates-skywards/1822630-emirates-upgrades-airport.html
     
  3. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Betalt oppgradering ved innsjekk/gate har pleid å koste ca 6000,- til Dubai en vei. Om det er det dobbelte til BKK vet jeg ikke.
     
  4. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Ikke prøvd fra Eco til biz, men i sommer prøvde jeg fra biz til First, å det kostet 7000 laken for èn pers. Vil tro at det ikke er billigere enn det ihvertfall. Men vil råde deg til å sjekke om det er ledige plasser i Business, da det alltid har vært fult når jeg har flydd i business hos Emirates.
     
  5. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Glemte å si, det kostet 7000 OSL - DXB fra C til F.
     
  6. snodi

    snodi Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Det avhenger av hvilken booking klasse du har i Economy. Jeg har reist en del ganger til Dubai fra CPH med Economy Saver, og da skal de ha opp mot US$ 1800 for oppgradering. Min erfaring er at Emirates ikke er spesielt villige til å la deg kjøpe deg opp hvis du har en billig billett.
     
  7. olern79

    olern79 Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Har sett litt rundt, og mange får mail om å kjøpe oppgradering før innsjekking starter. Får se om de dukker opp noe i min mailboks
     
  8. olern79

    olern79 Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Kunne oppgradere ved online innsjekk for 4675 fra Oslo til Dubai
     
    John in The Tower and Shyneno like this.
  9. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,028
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    Det var jo ganske billig må jeg si!
     

Del denne siden