...med MH 17 i alle kanaler er det ingen God Morgen, er selv paa vei ut mot en flyplass og nettopp en 777 hvor "natten" tilbringes - slik er pendlerlivet. Haaper hjemreisen gaar litt raskere enn paa soendag hvor en startet hjemme fra 06:40 og var fremme klokken 21:30 tre tidsoner senere. Heldigvis hjemmekontor neste uke, men repitisjon uken etter. @Dr Johnsen Ship #2368 behoever ikke sightseeing paa Midway som soestra i forrige uke.
Fredag morgen i Lucca. Osteria Miranda leverte også i går et fantastisk måltid. Nå er det snart bading i middelhavet før vi fortsetter ferien på www.tuscanbreaks.com
Morgon från Uppsala, 4 timmar till 4 veckors ferie, skall bara se till att alla maskiner har crew i helgen innan jag stänger ner. Med lite tur får LH ut confirmed fingret idag också. Ha fin fredag!
Nyhetene om MH17 er rett og slett uvirkelige å følge, og jeg håper de skyldige blir tatt og straffet for det de har gjort. Bodø har i dag pent vær, og for første gang på lenge blir det en rolig og avslappende helg Ha en forsatt fin fredag og god ferie @PC Reithe !
Tralabom fra Lillestrøm. Har hatt en bra aktiv uke og kjente at kroppen var over middels tung når det skulle trimmes. Men hva gjør man ikke for å bli sykt pen, i tillegg til lur (som jeg allerede er)? Planen for dagen er stort sett å besøke opphavet, sykle litt og å tømme skap for ting som kan leveres til Fretex. Ha en intenst kjekk dag, folkens.
Det føles som dagen derpå, bare trist med MH17 og jeg kjenner jeg blir litt forbanna også. I dag har vi vert på familietur til et sommerlig Stavanger, handlet og drukket isfrappe eller hva det nå var. Så gikk turen til bilverkstedet for å løse ut husstandens hoved kjøretøy (H@lvettes VAG produkt) hvor bla. Turboen hadde røket - kostbar affære ble det, men det positive er at verkstedet tar AMEX og dette ga meg 4600 Eurobonuspoeng - ka-ching Ha en fin en.
Forferdelig skjebne for MH17.. Jeg skal hjem etter en vellykket "languke" i NY.. Snart boarding på SK908 som skal fly meg hjem fra EWR. Tjåka fullt i SAS-loungen, så tok en kaffe hos Lufthansa istedet