En fredag til ettertanke

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Finn Erik Edvardsen, 18. juli 2014.

1. Finn Erik Edvardsen

Finn Erik Edvardsen Medlem

Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    ...med MH 17 i alle kanaler er det ingen God Morgen, er selv paa vei ut mot en flyplass og nettopp en 777 hvor "natten" tilbringes - slik er pendlerlivet. Haaper hjemreisen gaar litt raskere enn paa soendag hvor en startet hjemme fra 06:40 og var fremme klokken 21:30 tre tidsoner senere. Heldigvis hjemmekontor neste uke, men repitisjon uken etter. @Dr Johnsen Ship #2368 behoever ikke sightseeing paa Midway som soestra i forrige uke.

2. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Fredag morgen i Lucca. Osteria Miranda leverte også i går et fantastisk måltid. Nå er det snart bading i middelhavet før vi fortsetter ferien på www.tuscanbreaks.com

3. PCR

PCR Senior Medlem

Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Morgon från Uppsala,

4 timmar till 4 veckors ferie, skall bara se till att alla maskiner har crew i helgen innan jag stänger ner. Med lite tur får LH ut confirmed fingret idag också. Ha fin fredag!

Fnate liker dette
  4. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Nyhetene om MH17 er rett og slett uvirkelige å følge, og jeg håper de skyldige blir tatt og straffet for det de har gjort.

Bodø har i dag pent vær, og for første gang på lenge blir det en rolig og avslappende helg :)

Ha en forsatt fin fredag og god ferie @PC Reithe !

5. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    Tralabom fra Lillestrøm. Har hatt en bra aktiv uke og kjente at kroppen var over middels tung når det skulle trimmes. Men hva gjør man ikke for å bli sykt pen, i tillegg til lur (som jeg allerede er)?

Planen for dagen er stort sett å besøke opphavet, sykle litt og å tømme skap for ting som kan leveres til Fretex.

Ha en intenst kjekk dag, folkens.

EB liker dette
  6. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,255
    Bonuspoeng:
    183
    Det føles som dagen derpå, bare trist med MH17 og jeg kjenner jeg blir litt forbanna også.
    I dag har vi vert på familietur til et sommerlig Stavanger, handlet og drukket isfrappe eller hva det nå var.
    Så gikk turen til bilverkstedet for å løse ut husstandens hoved kjøretøy (H@lvettes VAG produkt) hvor bla. Turboen hadde røket - kostbar affære ble det,
    men det positive er at verkstedet tar AMEX og dette ga meg 4600 Eurobonuspoeng - ka-ching :)
    Ha en fin en.

SASDC8 liker dette
  7. Jørgen

Jørgen Livsnyter

Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Forferdelig skjebne for MH17..

Jeg skal hjem etter en vellykket "languke" i NY.. Snart boarding på SK908 som skal fly meg hjem fra EWR. Tjåka fullt i SAS-loungen, så tok en kaffe hos Lufthansa istedet :)

Del denne siden