Hilsen fra BGO der jeg venter på å boarde Widerøes nye jetfly. Ekstra bestlit omvei til fagfoerningens landsmøte i Tromsø for å teste det
God morgen, fortsatt rett utenfor OSL og det ser ut for at tåken letter etter hvert. Kontor på hjemmebane i dag, så blir det SK358 til hovedstaden for å besøke gamlemor for noen dager. Og ikke minst, 10k nye poeng fra Avis. Kjøreturen går TRD-OLA. God helg folkens, med eller uten flight.
For en gangs skyld slo RoadKingen til på en Now or Never. Billetter til bryllup i stiftstaden ble sikret til en hyggelig pris. Også er det fredag på toppen av det hele, kan man ha det bedre?
God formiddag fra nevnte stiftstad. Grålig , men lette grå skyer her. Temperatur på 5-6 grader fra morran...men sikkert høyere nå. Tar turen på hytta i ettermiddag, skal bli godt etter tre ukers fravær Ha en herlig fredag
God fredag fra Sørlandet. SAS now or never i går ble tildels utnyttet. 9 nye billetter fyller litt opp i apppen, så da er vi igjen på tosifret antall bookinger.. puh.. får panikk når det går under 10 God dag videre
Nytt bidrag til fredagen: bare å håpe SK har bedre kontroll på fanblades enn det Southwest muligens hadde.
God ettermiddag fra SK4745 (eller noe sånn) på OSL. Skal til BRU, og så taxi til Leuven. For en gangs skyld går turen i GO, men ingen seatblock for EBD. Flyet har ett ledig sete, i Plus. Det er helg! Og det skal drikkes øl.
Det er helg og det skal drikkes øl, men det gjøres vest i havet, og med lokale varer, hhv Bøvelen og Svartekunst fra Kinn. Førstnevnte er helt uovertruffen til rakfisk. Sistnevnte er altså et : Foreign Extra Double Imperial Russian Export. ...... Kan sende deg opp i skyene alldeles uten security eller innsjekk av noe slag. God fredag!
God ettermiddag fra London! Her søker jeg tilflukt fra regnet på gourmetstedet Slim Chickens. Som det fremgår av bildet følges helsemyndighetenes anbefaling om at måltider skal bestå av en tredjedel hver av de viktigste næringsemnene: 1/3 protein, 1/3 karbo, 1/3 fett og 1/3 øl. Ha en næringsrik aften!
Viktig å følge rådene ... her er det karbonfattig øl som kompenseres med karbonrik vodka ... på terrassen på hytten. Fyr i peisen og venter på at mor skal komme med grillmaten ... 1/3 del av hver slik at du får 1/3 av meg slik at regnestykket går opp!
God kveld fra Oslo. Arbeidsuken er over og etter overtidsarbeid store deler av forrige helg føles det ekstra digg med helg nå. I morgen skal jeg ut og fly, og det er første gang på over 1 måned så det blir bra God helg folkens