Hei, jeg har en reward natt på hotels.com til en verdi av 1521,04 kr som går ut 17.03.19. Om noen ønsker en deal på en natt i helgen send meg gjerne et bud. EDIT: fikk utvidet gyldighet etter tips nedenfor
En i slekta har en reward booking, non refundable på familierom på Radisson Gardermoen 7 mai. Om noen er interessert så kan jeg formidle kontakt.
Jeg gjorde ikke det. Og har sett andre ha samme erfaring. Det blir litt dyrt om man må reise til Vietnam for å bo på sovesal..
Jeg trengte ikke å sjekke inn ihvertfall. Sovesalene er jo sikkert fornøyd med pengene de får de, og bryr seg lite.
I verste fall har man vel tapt 20 kroner hvis nettene ikke blir fornyet. Så det er jo ikke krise.. Og hvis man da bor i Oslo er det jo bare å stikke innom Anker Hostel en dag og sjekke inn uten å bruke rommet
Den får utvidet gyldighet hver gang man har et opphold booket gjennom hotels.com. I ett år, hvis jeg husker rett.
hver gang man booker en overnatting blir reward nights utvidet i 12 mnd. Tipset om billig i vietnam var jo bra, da slipper vi å stresse med å booke et opphold. Har noen bonusnetter liggende, og i år har vi fokusert på Hilton så da blir det ikke hotels.com-bookinger i år :-D
Ja. Bonusnatten har varighet på ett år (tror jeg), og varigheten blir utvidet på opptjente bonusnetter hvis man bor en natt på hotell booket gjennom hotels.com.
Manglet en tellende natt for å oppnå en reward natt. Siden jeg kun hadde et par uker å gjøre det på booket jeg bare billigste rom hvor jeg hadde mulighet å møte opp. Ordnet seg på 3 min. Kjapt inn inn og ut…
Man behøver heller ikke å benytte seg av bonusnatten innen den utløper. Man trenger bare å booke. Hadde selv en som utløp i begynnelsen av måneden, brukte den på et hotellopphold på 17.-mai-helgen.
Manglet en natt for å få en gratis og perioden gikk snart ut. bestilte sovesal for 25kr elns og nå er alt i orden. snittprisen falt fra kanskje 1500 til 1300, men det gjør ingenting. bra tips