Dette blir et kort og sporadisk oppdatert reisebrev I våres fikk ingeniøren en telefon fra hotelldirektøren med forespørsel om å løpe langt i Lisboa Jeg syntes det virket lurt og takket ja. Nå angrer jeg, men sitter trygt plassert på @Eddie47 sin plass. Dette er riktignok en swiss-flight operert av forbanna Helvetic. Men i dag skal jeg heldigvis ikke hyle alko. Frokost 1 er fortært i gullstuen og akkurat nå venter vi på load sheet. Vi skal fly sørover i følge han foran. Noe annet ville overrasket meg stort
God tur til Lisboa Her har man nettopp boardet til CPH for å løpe halvlangt i Amsterdam på søndag. Lykke til
For øvrig bemerker fraülein at hvis man er uenig i sikkerhetsprosedyrer så kan man melde fra. Det liker jeg Vurderer det. Blir spennende å høre hva han foran sier da
Kan melde om lettere vær i Lisboa i dag enn hva det var i går. Antydninger til sol ute, selv om jeg sitter inne på TAP Premium Lounge og venter på flyet til Miami. Stor, åpen lounge dette, nesten for åpen. Lykke til
Hmm, eg ville ikkje ha vurdet det, berre nikka og vore enig. (Eg har heller aldri vurdert å svare "ja, heroin" på spørsmål i tollen om eg har noko å deklarere, sjølv om det kunne vere interessant og sjå reaksjonane.) Lykke til med løpet, god tur!
Trikset til Eddie med smør funker Helvetic er ikke forbannet lenger. Fraülein leverer knakende god service med masse smil. Jeg fikk til og med et lite blunk. Gardinen er lukket bak og bermen holdes ute En stakkar fra feil side prøvde seg på business sin do, men den sveitsiske Fraülein sa nein. Røkla må gå bak. SAS, can you hear me? Ellers var maten helt ok. God kaffe og en veldig fin tur til zrh. Jeg liker å fly Vurderer å skryte av Jessica til Swiss for dette var bra
Zürich må være Europas beste flyplass å ha transfer. Det går smud hele veien. Trygt plasser i senator på A. Litt mat ig kaffe nå. Hotelldirektøren og ingeniøren trives. Resten av joggerne er på plass i Portugal. Det jeg vet nå er at neste tur i F går med swiss. Må få teste F på E-terminal
Det trodde jeg og, men det var ikke ostekake. Utover det kan jeg ikke si hva det var, men det smakte helt ok
Det å snu på maraton hjelper liksom ikke. For det er like langt tilbake all den tid jeg skal jogge fra A til B. I dette tilfelle Cascais til Lisboa Og billettene er betalt så her får man bare manne seg opp og kjøre på
Da sto man i kø for boarding. Delt i 3 soner. Spennende å se om det fungerer. Barn og handikap får gå først. Det må vel være ok?
godkjent plass på 1A. Pri-boarding fungerer som snus, men folk forstår ikke konseptet gå til siden ved din plass. Og en røver i business forsøkte å stappe en enorm pose inn i en liten hattehylle der det lå en koffert fra før Selv en blind høne så at det ikke var plass... Til slutt måtte en vakker portugiser pent be han prøve en annen hylle. Jaja sånn går nu dagan