God morgen fra Fornebu. Jetlag og lys våken siden kl 01.30. Flaks at det er en hel masse serier og filmer jeg har gått glipp av i juleferien. Ha en fin dag alle sammen - uansett når den måtte starte! PS! Godt nytt år!!!
Sitter på nattevakt og har booket om noen enveis bestillinger til T/R. Problemet er at jeg ikke får lagt inn retur fra annen flyplass. Det går lekende lett om en bruker cash, men ikke med poeng. Sas it er bare super.... Ha en fortreffelig dag alle mann.
God morgen! Første arbeidsdag i nytt år, kan bli en lang dag.. Savner ikke jetlag, men savner å reise langt.. Ha en fin mandag!
God morgen fra Oslo vest. Har på følelsen at denne uken kan bli lang for flere av oss Kaffe hjelper, så bare sette på kannen og bite tennene sammen. Ha en strålende uke alle IF-ere
God morgen fra Oslo, snart i ferd med å koble opp mot hjemmekontoret for første gang i 22. Har gjennom julen klart å opparbeide en kunstig jetlag som var tung å riste av seg, men det er vel sommerferie snart?
God morgen fra tåka litt øst for Fornebu. Hadde vel vært forsinkelser på gang i dag. Jobber ut jetlag fra SF og nattevakter. Døgnrytme er ikke oppskrytt, dere som driver med sånt. T-11 til Asia/USA/Mexico.
God morgen fra Lillestrøm. Tåke her og, like greit, så blir det mer inspirerende å sette seg ved tastaturet. Ønsker alle en fortreffelig første arbeidsdag i det nye året (for de det gjelder iallefall). Det er for øvrig bare 1 måned og 1 uke til årets første utenlandstur, Køben
God morgen ifra Viken. Vært en lang og avslappende frakopling ifra alt og alle. Nå er vi tilbake til normalen, og spekulerer i når i 2022 pandemien er erklært for offisielt over. Til høsten? Ha en super jobb uke for de uheldige, mens de som yter kapital forvaltning via det offisielle lag, må få lov å nyte dette så langt det lar seg gjøre. Ønsker samtlige et riktig godt 2022, og pesten som har herjet ifra mars.2020 er RIP mars.2022
God IT-mandag... Har hatt juleferie for første gang siden studietiden og selvsagt har det skjedd noe krøll i løpet av romjula som ikke er fikset. Ja, ja, man føler seg i alle fall nyttig
God morgen fra Oslo. Her sitter man på ett av Ruter's blå fremkomstmiddel, og på vei til jobb. Greit på ett vis også å komme igang igjen med det. Ellers må man avgårde å se om en kan skaffe seg en vaskemaskin, da den man hadde gjekk åt skogen forrige uke.. Ha bedre mandag enten man skal på jobb eller ei.
God morgen fra MBT. Enig med de fleste, dette blir en lang uke. Starter med hjemmekontor i dag, får se hva uken bringer. Skal også prøve å finne ut hvordan jeg har klart å få -141kr som saldo hos Trumf.
God morgen fra hjemmekontoret. Kaffen står og putrer på kjøkkenet, e-postrunden er allerede ferdig. Hele 2 e-poster som krevde litt oppmerksomhet. Det er et tegn på at folk bør komme tilbake fra sine ferier uthvilt og oppladet. Jeg kunne gjerne tenkt meg noen ekstra fridager denne gangen, men det blir ikke "skikkelig" fri før vinterferien. Det er heldigvis ikke så lenge til og håpet om at Chicagotur med familien kan gjennomføres er der helt frem til det motsatte eventuellt kommer frem (stengte grenser runde n). Ha en flott dag!
God morgen fra Vestre Viken. Vi er i gang med det som forrige mandag var "neste år". Første oppgave blir å få igang snøfreseren. Det er sesongstart, og da vil den gjerne bli dullet litt ekstra med. Men det er passelig temperatur, og snø nok til slik syssel. Ha en fin dag!
God mandag fra gjemmekontoret. Tilbake til hverdagen med snø og minusgrader etter ei uke i sola, det har sin sjarm det også... Heldigvis går det mot lysere dager og vår Ha en flott mandag
God morgen alle sammen, og godt nyttår. De beste ønsker for 2022. Da er det mer tilbake til hverdagen, eller den nye. Hjemmekontor, mørkt og mer oppfølging enn de siste dager. Ikke bare dumt, dog det er behagelig under dynen når det er mørkt ute.
God første arbeidsdag i 2022 fra hovedstaden. Det ble fjellet i går, og det angrer vi ikke på. Over tåkelaget var det fantastisk vær og nydelig føre for slalåm. Ellers har størstejenta delvis hjemmeskole de første ukene, så vi tenker på muligheten for å ta hjemmekontor/-skole i varmere strøk. Er jo ei hel uke siden vi kom hjem fra Asia, så er vel på tide med ny tur snart
Hei fra hjemmekontor! Hadde to planer for dagen: holde ut første arbeidsdag etter en god juleferie og å hive ut juletreet. Ad plan 1: føler det går skikkelig bra, har jo allerede gått …hva? Kun 1 time?? Good grief… Ad plan 2: siden man er på hjemmekontoret, og det er mørkt både tidlig og sent, er det store sjanser for at treet overlever en dag eller to til. Trenger all lysterapi man kan få, sånn i startfasen. Ha en fin dag (som er 14 minutter lengre siden vintersolverv, her i Oslo, det går mot sommer&sol)!
Hvis man skal dømme etter trafikken mot Oslo på E18 i dag tidlig, så har de fleste fortsatt juleferie. Eller så har de startet det nye året med å reise kollektivt alle sammen. (Yeah right! ) Eller så har alle hjemmekontor. Det var uansett meget behagelig for de av oss som reiste til bortekontoret.
God morgen fra bortekontoret. Føler meg uthvilt etter 12 timers søvn. Det ser ut til å bli en rolig start på året, så da kan jeg vel like gjerne avbestille Tokyo-turen om 3 uker og se om det finnes noe senere på året.