En riktig god tirsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stig-Roger, 13. juni 2017.

1. Stig-Roger

Stig-Roger Frokost-frik

Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    En riktig god tirsdags morgen fra Trøndelag. Skal straks spiser frokost på Radisson Værnes før man skal ut flakse. I dag starter man med SK 2472 til ARN videre med OS 312 Vienna og nå ser jeg at jeg kun har 30 min på meg før ny avgangene med OS 809 til SKG. Kan ikke si at jeg liker det så godt.... men uansett ha en Flott dag der ute alle sammen... :)

Edit: ja ja, slik går det når man håper fra et kontinent til et annet. Så lenge dagene går i sur og ikke dato, så går det bra.

Last edited: 13. juni 2017
    funkenstein liker dette
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Forut for sin tid i Trøndelag ...
    Her i sydlige strøk er det tirsdag ...

God morgen alle!

ArthurDent liker dette
  3. WannaBeFrequentFlyer

WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

Likes mottatt:
    1,382
    Bonuspoeng:
    113
    Fint vær i Oslo og tirsdag her også! :p

ArthurDent liker dette
  4. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,196
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

Tirsdagens supertips som jeg har kost meg med i noen uker nå; utvidelse til Google Chrome som henter inn et nytt bilde fra Google Earth som bakgrunn hver gang du åpner en ny fane. Gjør lange jobbøkter foran PC-en marginalt mer spennende.

upload_2017-6-13_7-56-38.png
    Tanbar, Australia

5. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra bartebyen! Første dag på nytt kontor, i 2. etasje på Work Work. @LN-FHU - nå er det bare arrangere Fly & Øl, jeg er klar når som helst :)

LN-FHU and Markal like this.
  6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God ***dag (velg selv) fra Kongsberg! Pent vær, Fornavnet er luftet, og det er dessverre lenge til neste flyvetur.
    Ha en feilfri dag, alle,

7. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,640
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra FBU også, sola skinner.

Unner ikke @Stig-Roger den skuffelsen det er når det oppdages at det er 1 dag ekstra til helg..

Stig-Roger liker dette
  8. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God tirs(!)dagsmorgenen fra havregrøtstua på OSL. Venter på SK4414 som skal ta meg til LYR (via TOS, tydeligvis). En liten pussighet; App´en "CheckMyTrip" som bruker Amadeus, har et par dager nå påstått at flighten min er endret (samme avgang , men betydelig kortere tur, altså at det er satt opp en direkte-flight. Det ble fristende å sjekke om jeg kunne komme meg tilbake til KRS tidligere ..... Men alas :(

9. Kimpe

Kimpe Medlem

Likes mottatt:
    124
    Bonuspoeng:
    33
    Håper virkelig trådstarter ikke har billett på onsdag da, kan bli litt ventetid på TRD...

Ellers god formiddag fra noen km vestover, Skaun, her man endelig har noen dager hjemme i egen seng før man skal ut å flakse igjen,

Overskyet, grått og litt regn er meldt. Tror dagen går med til frisørtime og avslapping. :)

Kim

Stig-Roger and funkenstein like this.
  10. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra BKK! Og ja, til og med så langt øst strir vi fremdeles med tirsdagen..:)

Vi er trygt plassert i (den nye) Silverkris-loungen, klare for, etter en sving innom SIN, å følge solen vestover. Dvs: vi kommer vel til å ligge et drøyt hestehode foran store deler av veien. SQ26 tar oss SIN-FRA i natt, avgang 23:55 local time. Kjenner jeg er litt bekymret for at klokkeslettet sørger for at Charles Heidsieck'en ikke kommer til å flyte like fritt som på veien østover. Ah well, vi får kompensere med øl og wurst i FRA-loungen. Kl 07:00. Begge deler like naturlig, når kropp&sjel opererer på BKK-tid...

Ha en flott, om enn noe døgnforvirret, tirsdag!

Stig-Roger, ArthurDent and Wiolenze like this.
  11. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,744
    Bonuspoeng:
    293
    Tirsdagen tilbringes under dyna, med man flu. Føler virkelig synd på meg selv. :p
    Benytter muligheten til å se dokumentaren "the secret life of the long haul flight". Ganske interessant.
    Gleder meg til å bli frisk, og til neste flytur på fredag. LHR venter nok en gang, skal på Guns'n'Roses på fredag.

Del denne siden