Har lenge vært nysgjerrig på midtre Vietnam, og vil prøve og oppleve Luang Prabang i litt bedre vær enn det første monsoonforsøket så da reiser jeg på onsdag ned til Chiang Mai i Thailand. Reisen går på SAS Business til Hongkong med 3 timers mellomrom mellom flyene på HKG før jeg drar videre til CNX. Derifra skal jeg reise denne reiseruten igjennom Asia i løpet av denne 6 ukers reisen
Måtte avbryte denne reisa i dag på grunn an noen medisinske utfordringer ... Veldig surt at det ble sånt, men jeg må få mer styr på det, så prøver jeg igjen når helsa mi er klarert,... sånn er livet, trodde dette skulle gå på skinner men sånn er ikke livet alltid
Ikke vær lei deg for resiebrevets eller reisens skyld, reise kan man gjøre senere når ting passer seg, kroppen og helsen kommer foran alt - god bedring Laffen!
Det var leit å høre, men som sagt viktig å være frisk nok til å kunne både gjennomføre reisen, for å maksimalt ha det gøy på turen og oppleve minner for livet, er det viktig at helsen er i vater, her kan en bare ønske riktig god bedring, med et stort håp om at alt er refunderbart. Selvfølgelig at du blir frisk igjen snaret mulig er det essensielle. Vi venter spent på neste avreise og helse oppdatering(forresten, så har vi taushetsplikt på IF)
Fikk på fredag beskjed etter noen prøver hos legen at det var skjoldbruskbetennelse eller tyreoiditt som legene kaller det for. Så kan gå med et lettet sinn inn i det nye året vel viten om at det ikke var en akutt krefttilstand som de mistenkte først, og det betyr at jeg vil høyst sannsynlig leve lenge nok til å oppleve India/Nepal i mars/april så da blir det å prøve å reise på nytt.... Ellers God Jul til dere her inne på IF