God søndag alle sammen fra Cathay Pacific The Pier First Class lounge i HKG. Jeg skal oppdatere reisebrevet, men er mere opptatt nå av å nye opplevelsen enn å skrive her
Jeg booka Sombai Vin og Liqørsmaking for 5$ pr pers hvor jeg fikk testa 10 typer av forskjellige typer likør med forskjellige typer sjeks og 4 syltetøy varianter for en expedia pris på 5$. Det var en delikatesse av høy kvalitet og fikk betalt expedia i Dollar, absolutt å anbefale, det er fakrisk samme pris som det koster å ta en Tuk-Tuk til Byen og du kan betale hele opplegget på Expedia med Amex Fyren som fortalte meg om alle disse variantene hadde kunnskap av ypperste klasse og var en svært hyggelig fyr, så jeg tar meg turen i morgen også
God søndag fra Cape Town. Reisedager med et kort innenrikshopp til Durban og forhåpentligvis ikke altfor mange timer i leiebil opp mot Drakensberg. Ha en bra en, folkens!
God Søndag fra Air china Business lounge i PEK. Her er det varmt, fullt, tregt nett og null aircon.. Skal vi bytte lounge @TravelManBiz? Tenkte meg egentlig til byen, men grunnet flere timer forsinkelse fra CPH forsvant det vinduet. Flyturen over var derimot veldig fin og jeg likte meg godt i minikabinen på a340'n med Star Alliance livery. Da er det vel bare å sitte her og glede seg til eventyr i Seoul om noen timer! Observerte for øvrig Klæbø henslengt i en stol her. Det så ut som han også syntes det var varmt og kjedelig her
God morgen fra Sørlandet. Finvær i dag, og starter dagen med en kaffe eller to. Mulig en tur på sjøen i dag ...
God morgen fra Larvik! Husmaling på programmet idag men litt mye sol og vind foreløpig. Får «håpe» på noen skyer. Hvis ikke blir det avslapping i sola 8 dager til New York !!!
Da får du en fin tur opp i fjellene. Så kan dere gjette på hvorfor hvite og svarte familier bor der de bor mens dere kjører opp og ned fjell og daler. Riktig god tur Ps: I Oslo blir vi stadig lovet delvis skyet oppholdsvær selv om det regner utenfor. Undertegnede har startet søndagen helt uten asiatisk nudelsuppe og andre godsaker. Uten gjennomsmaking av eget eller andres barskap. Men har vært utenfor og tømt vannet ut av diverse balkongkasser og annet som stadig trues av oversvømmelse denne sommeren. Litt trening, også blir det noen timer på jobb istedenfor soling og sommerlatskap, før jeg skal rydde for storfint besøk av ukjente Koreanere som kommer på besøk i morgen.
God morgen fra innenriksloungen på OSL, Kursen settes nordover for ferie og jeg starter turen med en god kopp cortado mens jeg venter. Værrapportene byr på nordnorsk sommer, men jeg krysser fingrene for at solen kommer frem ila. de neste dagene. Ha en flyvende en, uansett hvor du tar deg en liten ferie
God søndag fra Sandefjord Idag blir det nok en rolig søndag, med lite planlagt så kun chill. Kanskje tvinge meg litt med å få fullført reisebrevet, men vi får se hva som skjer. Ellers får folk ha en God søndag uansett hvor den tilbringes i verden
Det var nok skyer til at vi rakk resten av veggen Da blir det en tur i solen (som nå er kommet) før litt avslapping
Tok bilde av katten på hotellet og eieren rammet det inn og gav meg ei gratis vinflaske spandert av huset på pus si regning
Vi kaller det lettskyet her på solkysten, vi ser faktisk bitte små blå gliper i skyene og det er sommertemperatur .. ca. 14 grader. Var en liten tur på sjøen for å feire dagen, motoren gikk fint og ingen fisk. Ett år til utbetalingen fra SPK starter og da kan jeg begynne på fly igjen .. satser på EBD i år!