God morgen fra det som ser ut til å bli en fin og solfylt dag i hovedstaden. Her nytes den første frokosten hjemme, før jeg finner et tog fra VY og setter kursen mot OSL der Bolaget skal ta meg via ARN og CPH til GDN. Ble ikke en ren MR denne gangen, tar en natt på Hilton og reiser hjem igjen i morgen. Ha en fin dag alle sammen, nå er det helg.
God morgen fra hovedstaden! Der er kaldt nå, men yr melder 18 grader og sol. I morgen er det faktisk meldt 21 grader her hos meg. Noen timer på jobb, så er det endelig helg igjen. Skal benytte meg av det gode været til å gjøre hagen klar for vinteren. Tror jeg. Hvis jeg ikke finner noe spennende på tv i stedet. Straks helg!
God fredags morgen fra Nordens Paris Idag er det 4°C og overskyet. Men jeg skal ut å fly idag! Først med DY375 til OSL hvor jeg skal tilbringe 5t i en SAS innlands lounge for å så ta flyet til Haugesund kl. 19:40 med SK320 Første kvalifiserte nye flyvning i ny periode. Skal sikte mot Gull i neste periode. Men ha en God fredag og en god helg når den tid kommer
God morgen fra et vestland med lavt skydekke. Dagen går som de fleste andre frem til i kveld, hvor SK4605 tar poden og undertegnede fra BGO til MAN og videre til Leeds i kveld. Marching On Together
God morgen fra Trondheim! Her trenger man i dag ikke å "vurdere" hva bekledningen skal bestå i på tur til jobb... Det bøtter ned, og snakkes om enorme mengder, så regntøy og støvler er nok det eneste fornuftige... Ha en fin fredag Edit: Om bilen ikke drukner i parkeringskjelleren i løpet av dage, kan det være at helga tilbringes på hytta
God morgen fra et tilfeldig valgt Thon-hotell på Gardermoen. Det ble minimalt med søvn i natt, men jeg fikk i det meste registrert medlemsnummeret før jeg la meg. Det blir noen timer til på jobb før det er helg helt uten planer.
God morgen fra det sørlandske! Har hatt den (for tiden) daglige sjekken på "Awardfares" for å se på alternative returflighter for høstens egotripp til AKL. Ser ikke helt håpløst ut på 60 d slippet, og så ser det ut til å bli muligheter også ved 30 d og det som slippes ca siste uken. "My favourite waste of time" Ha en fortreffelig fredag !
God morgen fra Drammen. 3 grader på morgenkvisten. Oppussing av bad i gang, tar det aldri slutt med eldre hus. Nå er det helg, Mòet og Taittinger venter på en hjemme når en endelig forlater kontoret. Tar en morgen runde med IF og AF, så pasienter Skal vi begynne å planlegge en CT nr 2 reise? God helgen i luften og på bakken.
God morgen fra SAS Gold Lounge i København. I dag skal man endelig gi Færøyene et lite besøk. Jeg har studert @Kristian sitt fabelaktige reisebrev nøye, så nå håper jeg at jeg også kan skape noen gode minner. Å prøve meg på tilsvarende blir som å hoppe etter Wirkola. Men både reisefølget og jeg er veldig spente! God helg alle sammen!
God helg fra Frankfurt og Senator Loungen. Godt i gang med jomfrutur i F, «frokost» og bobler i glasset. Kan hende det blir et reisebrev fra en førstereisgutt
God morgon frå eit Sunnfjord som får vaska seg til helga. Stille og rolig på jobb med nesten heile gjengen ute på tur. Ligg an til shoppingrunde med madammen i morgon. Spørst om eg ikkje bør ta meg ein lunchdate med ViaTrumf for å redusere "tapet" ved å handle i vanlige butikkar. God fredag til alle!
God tur til Færøyane! Sjekk òg ut @democomputer sitt reisebrev om mat i Tórshavn. Det er frykteleg mange som har hoppa etter Wirkola, så om du orkar å ta deg bryet med å fortelja litt turen din på Færøyane, vil du møta eit venlegsinna publikum her inne
Rapporterer fredag fra nærområdene til Gardermoen også. Forstår ikke helt dette snakket om finvær i Oslo for her trosser værgudene yr.no og har bestemt seg for at området trenger en vask (riktignok en lett vask). En uke på hjemmekontoret unnagjort uten at jeg har blitt for rastløs egentlig, men når jeg i tillegg har sittet her neste uke også så tipper jeg det skal bli godt å få lufta seg med en tur til UK uka etter der igjen. Ønsker alle en strålende dag og en strålende helg i inn og utland
God morgen fra hovedstaden. Det har tydeligvis regnet litt på morran i dag men det er meldt sol utover dagen så da kan man ikke klage. Helgens planer inneholder dessverre hverken fly, hoteller, bobler eller annet morro. God helg alle sammen!
God morgen fra panorama loungen i Frankfurt. Meget sterk utsikt for oss som liker fly ( nevnt av @Wiolenze også) Kan virkelig anbefale bilmesse om du er glad i mortor og bil. En ting jeg har funnet ut et at jeg må begynne å tjene mer lommepenger.
God morgen fra det regnvåte Vestland. Tåken henger tungt og stusselige 9 grader. Kombinasjonen føles ekstra kald. Selvfølgelig måtte en pasient finne ut at det var innafor å bli akutt rett før jeg skulle gå av nattskiftet mitt, så da ble det litt overtid. Nå er det to timer senere og jeg er endelig kommet hjem og funnet dynen. Ganske småsjalu når jeg ser dere skal sitte over skyene og se solen, men jeg får bokstavelig talt bare drømme om det idag. Ha en riktig god helg alle sammen, gleder meg til å være ferdig med nattevakter mandags morgen. Da har jeg nemlig 2 heeeeeele dager fri før det er ny runde med nattevakter.
God formiddag fra VY retning TRD. To spente gutter på tur med far, skikkelig guttetur mao. København venter, men først OSL og deretter DFDS. Meldt sol og fint vær, så rett dag å reise fra Trondheim på Ha en fantastisk fredag