Endelig fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Jan Fredrik, 18. sept 2015.

1. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,723
    Bonuspoeng:
    113
    Har hatt "hjemmekontor" i dag (i går), jobbet først på kafé og så har jeg sittet hjemme i stua og jobbet helt til nå. Så nå er jeg rimelig sliten. Skal opp om 6 timer for å dra i et par møter, så nå er det bare å prøve å få seg litt søvn. Slitsomt!

Men så kom jeg på at jeg skal til Trondheim om 5 dager, Strømstad om 15 dager, Moskva om 17 dager, Miami om 21 dager, Dublin om 33 dager og Stavanger om 37 dager. Humøret ble med ett mye bedre!

Så nå skal jeg gå rundt i hele dag og glede meg til alle disse reisene :D

Hvor skal dere reise de neste ukene?

Misterix, GinTonic, Adrian E and 2 others like this.
  2. PCR

PCR Senior Medlem

Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Regnet öser ner på ARN i väntan på SK2151 mot Göteborg och faderns födelsedagsfirande. Tur att jag fick ett SMS om incheck igår annars hade det funnits risk att jag hade missat flighten. Kommande veckor står LUX, och OSL på agendan. Ha en flott fredag!

3. Snorreth

Snorreth Medlem

Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Nord-Jylland,

Sitter i taxi på vei til Aalborg Lufthavn.
    Endelig, endelig, ENDELIIIIG på vei hjem etter omtrent halvannen måned reising i jobb.

I går mottok jeg bagasjen som ble borte mellom Oviedo og Aalborg. Passet perfekt da jeg kjøpte en tube tannkrem som jeg ikke kan ta gjennom sikkerhetskontrollen uten forsegling og alt styret.

Nuvel, jeg bør skrive rapporter fra utførte oppdrag. Zzz!

Peace!

tommy777 liker dette
  4. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,877
    Bonuspoeng:
    293
    Bare jeg blir fri denne forkjølelsen så skal jeg en tur til EVE ikveld.
    Fjelltur om ei uke.
    Så er det Wien, deretter Praha.
    Chiller'n resten av oktober og hele november før det blir et par velfortjente ferieuker på Gran Canaria i de to første ukene av desember :).

5. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,196
    Bonuspoeng:
    183
    God natt fra Philadelphia. Våknet brått av det jeg trodde var tordenvær, men var bare ene karen på sovesalen her som snorket.

Klarer vel å snike inn to-tre timer søvn til før jeg skal til Ohio!!!!!!!! Yessssss!!!!!!!!

6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    De neste ukene skal vi til Hua Hin og Berlin. Turkis biz den første, og SK VIP den andre. Gleder oss stort til å prøve TK for første gang, håper vi får maskiner med gode seter. Etter Berlin blir det litt roligere, men i januar smeller vi til med HKG.
    PS: God fredag til alle. DS.

7. Fridtjof

Fridtjof Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    414
    Bonuspoeng:
    63
    God fredag fra Landbrukets hus!

Her regner det og jeg stirrer på togene som kjører forbi til og fra Oslo S. Det har kommet en gravemaskin på andre siden av veien, så nå blir det vel snart spuntebråk.

Røk på en VIPtur til Berlin i februar i morges. Gode greier. Ellers er det rester fra forrige VIP til Chicago i november. Fremdeles arbeidsledig dame gir begrenset rom for impulskjøp, ellers hadde jeg vel endt opp som @yukho.

8. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Mårnings fra det Sørlandske!
    Så er visst storvasken over for denne gangen og vi kan forvente å se sol og blå himmel igjen.
    Deilig med fredag. Må bare bli ferdig med denne kontordagen først.
    Ingen store reiseplaner i nær fremtid. Jobber med å finne gode reiseruter til en CT tur østover om et par måneders tid. Planleggingen er jo som kjent halve moroa.

Men først: Helg!

God helg ønskes!

9. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    411
    Bonuspoeng:
    83
    God morgen fra London. Oppgradert til stort familierom på The May Fair. Ikke like kult at treåringen har kastet opp åtte ganger siden 06.00...

Noen som vet om en kan plusse på ulike forsikringer dersom en må stå igjen og legge ut for hotell. Tipper forsikringsselskapet litt restrektive på hvor en kan bo på deres regning.

10. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Litt støl etter gårdagens fjelltur , men går seg til. Idag blir jeg å finne på soffen med en kald en !!
    Reiser etterhvert til Oslo, Stockholm,Helsinki,København i oktober og repeat i november :)
    Ellers blir det nok ikke de store reiseutskeielsene framover....

Ha en strålende fredag :D :D :D

11. Robamu

Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra et forblåst Nord-Norge. Har faktisk en DY flygning fra Evenes i kveld. Ser frem til COP, GOT, NY og CIN den neste mnd med SAS

12. KainBenwi

KainBenwi Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,004
    Bonuspoeng:
    93
    Dessverre ser det ikke ut til at det blir noen reising de neste ukene, kanskje månedene. Kjenner på abstinensene! Jeg må være overhodet på kontoret hele oktober, så ikke mulig å komme seg bort. :(

13. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,248
    Bonuspoeng:
    183
    HOY fra Sola, her går dagene unna gitt, det er jo helg. Helgens høydare er kveldens "treff" hvor en skal treffe andre "pasienter" for litt hygge.
    Det blir spising, drikking og helt sikkert mye skryting ;) så morgendagen forventes ikke å bli av den bedre sorten.
    Men først blir det lunsj m/vinlotterti og et siste møte på privatfronten.

Ha en fin fin helg :)

14. GinTonic

GinTonic Senior Medlem

Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Toulouse!

Begynner endelig å se slutten på siste ukens rebusløp som har løpt over tre kontinenter. Ble forøvrig oppgradert til biz hos Brussels Airlines i dag, og det bare som EBS:eek: Dog tipper jeg det var billetten av typen svinedyr-economy som gjorde utslaget her:cool:

Fiffig fredag ønskes!

15. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    For de av dere som er mye på Facebook, kan vi presentere denne nyheten:
    upload_2015-9-18_12-48-56.png

Fnate and EB like this.
  16. kosvines

kosvines Senior Medlem

Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag fra Stavanger. Snart helg og helga må brukes til å rydde litt hjemme. I midten av neste uke så er det tid for en ny road trip i USA. Slo meg at jeg en eller gang må tenke litt på hva jeg skal gjøre i 3 uker.

17. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag ja!

Her på Sunnmøre har vi i dag fått restene av Petra på besøk og det er både vått, grått og surt ute. Så det ble en pause i malingen i dag og denne har så langt bl.a. blitt brukt til en tur på Polet for å handle litt diverse øl og brennevin, på Coop Bygg for å handle mer maling og Biltema bare fordi jeg er mann.
    Når det gjelder reiseplanene fremover så er de litt i de blå siden jeg har fått ny turnus på jobb og alt er ikke helt spikret. Men planene er i alle fall to turer til Oslo (Bonusfeber fest og FTU), langhelg til München for å kjøre BMW sammen med en kompis (han spanderer alt!), en helg i Helsinki (også i sammenheng med Bonusfeber) og ikke minst - en CT-tur til USA sammen med en kompis for å besøke en annen. Har også booket billige VIP-turer med SAS til Washington i desember og Hong Kong i januar, men de må jeg droppe begge to pga den nye turnusen min... Så om noen er interessert i noen billige flybilletter så er det bare å si fra.

18. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    God plassert på Thon hotel Rosenkrantz. Oppladningen til morgendagens halvmaraton har startet. Angrer meg som fy for at jeg var så dum å melde meg på.

Ha ei flott og sporty helg alle sammen

19. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad fredag..og glad frihelg:) Våknet opp på Comfort Xpress (heldigvis med mannen min) i dag tidlig og i løpet av dagen har jeg sett 4 hoteller hvor av et som skifter kjede i løpet av kort tid - blir heftig!!! Nå klar for et aldri så lite glass vin fra New Zealand. Ha en bra start på helgen!

Fnate liker dette
  20. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Buenos Aires. Har fri idag. Dvs, jeg har sittet 4t og betjent innboksen, men resten av dagen er jeg turist.

Brutalt igår da jeg ble hentet på flyplassen etter flight fra London. 30 min dusj&dass på hotellet og så rett på 8 timers presentasjon for nye kunder. DAMN!... jeg ville bare dø.

Men så er folkene her sååååå flotte. Byen er SPEKTAKULÆR (!!!) Og det er bare digg. Etter alt var over igår subbet jeg ut i kvelden... fant en sjappe som solgte blomster og rødvin. Peace out, liksom.

Så med mindre jeg blir kidnappet og banket opp innen dagen er over så har Fnate en ny Topp 3 by i verden.

Fytti katta

Hadde bra

tommy777, Cecilie, AndersB and 2 others like this.

Del denne siden