Siden det brygger opp til knallvær i dag, så det blir vel en lengre tur på sykkelen i dag. Lyden indikerte at det var noe større enn en 737, så måtte man ut å se hva dette var for noe spennende ...
God dag fra Grenland. Jobbhelg formiddag i prosessindustrien. Vi kjører på, og lar oss ikke affisere av virus eller påskeferie. Dobbel betaling, og ikke noe savn etter appelsin eller skiturer
God morgen fra hovedstaden! Kaffe på sengen, god musikk på radioen, og IF på telefonen. Deilig! Solen skinner, og jeg skal også i dag finne en sti som ikke alle andre bruker. Det er ikke så veldig vanskelig, selv om avisene mener at alle i Oslo er på samme sted..
God langfredag fra Trondheim Dagstur til hytta står på planen, må sjekke at alt står bra til Take-awaymiddag i ettermiddag etter hjemkomst. Ha en strålende, lang dag
Denne har vi feiret Langfredag til i mange år. Litt lei meg for at den ikke er like bra nå som for 15 år siden.
God formiddag fra Clarion Stavanger. Tittet ut av vinduet og det ser ut til å bli en fin dag her. Bortsett fra det har omtrent hele Stavanger vært en fiasko. Ankom hotellet i 13-tiden, og hadde blitt oppgradert til suite, så den havner på plussiden. Alt på hotellet er stengt, bar, restaurant, treningsrom, absolutt alt annet enn resepsjonen. Fikk ordnet en baguett til lunsj på Jafs borti gata, og ble så sittende og jobbe noen timer. Etter en liten høneblund var det så i 21-tiden på tide med litt mat, så jeg tok en telefon til Pizzabakeren, men de stengte akkurat da jeg ringte, så der var det ikke mulig å få noe. Det samme med Peppes og Dolly, og etterhvert innså jeg at hele fuckings Stavanger var lukket og låst på mat- og drikkefronten, så da ble det en burger fra samme Jafs til middag. Den var rett og slett ikke god. Dagens frokost besto av en papirpose inneholdende en banan, 2 halve doble brødskiver med ost, et egg og en kvartliter juice. Bananen smakte banana, egget smakte egg og brødskivene smakte omtrent ikke noe. Og flyet hjem går ikke før 19:00...
Man skal bare vite hvor man skal gå. Jeg har god oversikt selv. Mange fine stier mellom hoppbakken og badevannet i enden av linje 5
Harry Pepper var åpent i går til 23.00 tror jeg. Siden du ikke rakk innom i går, rekker du det akkurat idag siden de åpner klokka 15.00. God meksikansk mat.
God fredag fra snøværet i Trondheim Her har prinsessa (6 uker gammel og 8 uker prematur) hatt show i hele natt og dermed fylles kaffekoppen ofte. Men endelig er hele familien skrevet ut av St Olavs og NAST (hjemmesykehus), så det kan feires. Lenge igjen til neste store reise her i gården, men heldigvis bygges CT og poengbeholdningen kraftig opp. Så har god tid til å planlegge neste ønsketur. God påske til folket
God langfredag fra Sandefjord Her er været blitt bra. Bare 9°C her og skyfri himmel. Det er ikke mye som er planlagt her idag så dermed ønsker jeg alle en flott fredag om du sitter i karantene eller ei
Hei fra snørike Trøndelag! Ølbrygging på gang her, blond ble det i dag. Lammelår er tatt ut av fryseren og den skal en runde i sous-viden før den havner på grillen i morgen, dersom grillen er snøfri da. Ha en flott dag!
God ettermiddag frå Sunnfjord. Her er det snart duka for bursdagsselskap. Arvingen skal få presangar, og eg har fått (via)trumf. Snart litt kjøkenteneste slik at madammen kan lage reingryte. Eg begynner å bli klar for å fly igjen....
God kveld fra hovedstaden. Etter en liten arbeidsøkt på formiddagen har ettermiddagen blitt benyttet i marka sammen med bikkja til opphavet. Som flere har nevnt ovenfor så er det absolutt ikke noe problem å besøke Nordmarka uten å måtte gå sammen med "alle" andre... så vel for det mest kun bikkja på turen så ikke noe problem å holde avstand fra andre folk gitt så lenge man velger en annen sti enn hovedløypa Nyt kvelden folkens
God kveld fra Larvik! Dagen startet strålende med en lang tur langs Lågen i det deilige været. Så lunsj ute og en tur til for å hente bilen som ble satt igjen hos svigers i går kveld. Også er det noen lokale som har laget en påskesti i nærområdet med 17 poster. 11 ble tatt i dag med minstemann. Sparer de siste 6 til imorgen formiddag. Nå har tacomiddagen (det er jo fredag) satt seg i magen og en times Facebook-konsert med Trygve Skaug er på plakaten. Ha en fin kveld! PS: bestille tur til SFO i mars 2021 for kona og meg med SAS i C. En langhelg fra lørdag til onsdag. Det blir nok stas (hvis det blir noe av). Alltid digg med FP4 og 120k poeng for to til USA i C