Endelig.....freeeedag !!!!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 22. april 2016.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hei og god morgen fra Trondheim
    Her kan man si det er høst - med 1,5 grader og slaps var det særs behagelig å unngå sykkel på jobb i morres. Så mange som var riiimelig våte i tøyet på vei til jobb :D:D

    Idag skal jeg ha avslapping og filmkveld i soffan. Ha fabelaktig fredag :):):)
     
  2. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,116
    Likes mottatt:
    7,632
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo. Hoppet på en bysykkel med trillekofferten balanserende på sykkelstyret for å rekke kontoret før klokken slo 7, men kom ett minutt på overtid.

    I ettermiddag er skal SAS bringe meg til Stavanger for en bursdagsfeiring og litt moro, og ser jammen meg ut som midtsetet ved siden av meg har blitt blokkert. Krysser fingrene.

    Nå er det bånn gass frem til vaffel-lunsj i kantinen. Ha en solid fredag!
     
    LN-FHU liker dette
  3. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig fredag og endelig ut å fly igjen selv om det kun er en kort tur fra OSL til BOO.
    Btw: Noen som vet om det blir servert polarrull på den strekningen?
     
    LN-FHU liker dette
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Oh yess! Det er fredag.
    Har vært en lang uke med korte netter, men neimen om det blir sove lenge i morgen heller. Da er det dugnad i borettslaget, og gjett hvem som må organisere det....... Er det rart at jeg drikker??

    Gårsdagens raske tur til Danmark ga påfylling i både kjøleskap og barskap, og det er jo aldri feil.

    Sitter forøvrig og teller på knappene om jeg skal bestille tur til Køben på Widerøes sitt salg nå i juli. Tivoli og smørrebrød er jo aldri feil, men det var da latterlige priser både hos Choice og Radisson i Køben. Vi snakker et par tusen norske pr rom pr natt. Da blir det plutselig dyrt for noen dager der nede.......

    Noen som kjenner til et hotellkupp i Køben i juli?

    God helg ønskes!
     
    LN-FHU liker dette
  5. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,611
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Forkjølet siste dagene, men straks avgårde BGO-OSL for en helg med god drikke og god mat.

    @Bizflyer : Comfort Hotel Vesterbro pleier jeg å booke når det blir dyrt på andre hoteller.. Kanskje ikke kupp, men husker jeg fikk rom for 3, nyttårshelgen, 4 netter, under 5k ..
    Og hotellet er nyoppusset, og bra..
     
    LN-FHU liker dette
  6. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Bare noen timer igjen på jobb, så er det ... mere jobb hjemme.
    Og etter blir det bacalao-middag med noen gode venner.

    Ha en fin dag, med eller uten fisk :)
     
    LN-FHU liker dette
  7. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Gooooood fredag!
    Er på diett om dagen, men røyk på en liten smell da de hadde cheeseburger med pommes frites i kantina i dag. Ikkje brrrrrraaaaaa.....
    Men jeg skal løpe Sentrumsløpet i morgen, så tar det på kontoen for opplading av lagrene. Lite møter i dag, men desto flere arbeidsoppgaver som må løses før helgen kan tas. Blir nok sent i dag også. Men det er sånn livet er.

    First Hotels gir 25% rabatt: http://www.firsthotels.no/summer16/
    Choice har sommerkampanje fra 595,-/natt: https://www.nordicchoicehotels.no/kampanjer-og-tilbud/sommerkampanje/

    God tur!
     
    agrims and LN-FHU like this.
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    1795 dkk er jo ikke akkurat et varp.....
     
    LN-FHU liker dette
  9. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Tja. Hotel Absalon 11-18 juli kr 662 NOK. På Trivago. Er det billig så kan det være en grunn, men ser greit ut på bilder og har 81 rating og grønt tryne. 700m til sentrum.
    Bånn voayasje.
     
    Last edited: 22. april 2016
    LN-FHU liker dette
  10. Frank

    Frank EBD, LFC, YNWA

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    3
    Akkurat bestilt SVG-EWR, i SAS go 3496 kr, 6-9 mai, trenger lit poeng for å opprettholde EBG.
    God helg
     
    braathens safe, Bizflyer and agrims like this.
  11. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld fra Singspore!
    Sitter å nyter en iskald øl i høy luftfuktighet her på Sofitel beach & spa resort !
    Ha en fin dag mens jeg tar snart kvelden :D
     
  12. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Boston. Sitter på tlf med Expedia.. De har oppdaget en endring på turen min til Ponta Delgada i juni (KLM error fare). Spørs om ikke den ryker nå da. Har forsåvidt vært klar over det en stund siden endringen har stått i KLM-appen. Dog ikke hatt tid til å ta tak i det. Nå kom det mail med beskjed om å ringe, så da gjør man jo det..

    Ha en fortsatt fin dag! :)

    PS: Mens jeg skriver her så ser det ut som om det ordner seg med Ponta Delgada likevel.. :)
     
    RoadKing liker dette
  13. Outback_Oggy

    Outback_Oggy You'll Never Walk (or Fly) Alone

    Innlegg:
    468
    Likes mottatt:
    1,749
    Bonuspoeng:
    93
    Kom mai du skjønne, milde... sier jeg bare. Har litt abstinens akkurat nå. Men siden ny opptjeningsperiode starter 1. mai må jeg vente et par uker. Helgetur til Athen først og så 17. mai i Spania. Rigtignok har det vært sol de siste dagene, men varme blir det nok mer av på sydligere breddegrader... :)

    God helg!
     
    Last edited: 24. april 2016
  14. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,611
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg søkte ikke opp prisene for deg.. :) men prøvde å komme med et tips om et hotell som jeg ofte har opplevd har hatt bedre priser enn andre, når jeg har hatt behov..

    Synd de ikke var billig denne gangen..
     
  15. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg takker for tipset. Hadde håpet å finne en grei pris på Choice eller Radisson hvor man har litt status og trenger å tjene opp noen flere netter bare.
     
  16. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Vi er fire voksne og ett spedbarn som skal til København i juli på bryllup og det er sannelig ikke lett å finne noe brukbart der nede til en ok pris nei. Foreløpig har jeg booket to juniorsuiter (det eneste som var ledig) på Radisson Blu Royal Hotel, men prisene er helt hinsidige. Tenkte å prøve å booke Marriott i stedet for med cash + poeng nå som det har blitt mulig, men har ikke kommet så langt enda.
     
  17. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,547
    Likes mottatt:
    4,226
    Bonuspoeng:
    113
    Hilton ute ved flyplassen pleier at være rimelig. Selvfølgelig ikke super sentralt, men 12 min med metro til byen eller små 150-200 nok med en uber.
     
  18. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Det er faktisk ett godt alternativ og ett hotell jeg liker godt, men for oss så blir det litt upraktisk denne gangen tror jeg. Med barnevogner som skal fraktes rundt og andre gjester som også skal bo i sentrum så vil vi også helst bo der.
     

Del denne siden