Endelig lørdag, og tåka kommer

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Grove, 06. febr 2016.

  1. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Da er det endelig lørdag, Holmenkollrenn og garantert tåke.
    Guttungen er klar for å reise gjem fra sykehuset, så nå skal vi snart legge reiseplaner.
    Nyt dagen- for det skal jeg!
     
  2. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen verden!
    Det er ikke tåke i Kristiansand, men mye vann i lufta. I dag blir det tur til CPH. 3 timer lounge med ei god bok og så hjem igjen. Flott flyplass.

    Ha en fin dag der du er, enten du har tåke eller ikke :)
     
    mka83 liker dette
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Gardermoske.
    Ingen tåke her heller. Det er vel ikke før i morgen hopprennet er, så det er vel da tåka kommer.....

    Resten av dagen skal tilbringes på landsmøte, og det skal morgendagen også. Enda godt Radisson Blu oppgraderte meg til en suite. Skikkelig fjongt.

    Ble ellers en fin MR til Hamburg i går kveld. På returen var vi kun 19 pax i en 737-700. Så det var godt med plass. Fløy i Plus hjem. Må være den beste Plus turen med SAS jeg har hatt. Fikk virkelig Business stemning tilbake. Her kom de med varme kluter først, 3-retters boksen, den beste jeg har fått. Var en salami med bluecheesekrem først, roastbeef med poteter og salat i den store boksen og en fantastisk god pasjonsfruktkake til dessert. og så så mye drikke man ville ha. Alt servert i ekte glass. Ingen plastikk der. Ja og så kom de sannelig med en liten duk til bordet også før serveringen startet. Det med kluter og duk på bordet, og glass-glass må da være nytt i Plus? Crewet var i kjempehumør så en helt super tur!!

    Vel: tilbake til landsmøtet mitt.......

    God lørdag ønskes!
     
    RoadKing, Aussie74 and Travellingalf like this.
  4. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    God lørdag fra en grå og deprimerende Sola.
    Kattene ligge strekk ut og nyter helgen like mye som meg.
    Planlegger en tur i pinsehelgen/17.mai men vet ikke hvor. For et dilemma :p
    Tenker på Chicago med en svipptur til vennene mine i Stavanger i Illinois eller til Memphis, Miami eller New Orleans....hmmmm Jaja....time will show. :)
     
  5. mka83

    mka83 MR in progress.

    Innlegg:
    76
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    18
    God aften fra Gardermoen, sitter i innenriks loungen :-(, og mit til Sola 45 min. forsinket, thanks god for free alcohol.
     
    Last edited: 06. febr 2016

Del denne siden