Endelig mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 05. mai 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen Norge:) Ny uke, nye muligheter. Siste dag med solskinn på en stund i følge yr.no så da utsettes SPA-behandlingen av bilen. Ha en bra start på uken!
     
    Fnate liker dette
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig mandag ja :) Sol og 2 grader i Bodø i dag, og nesten litt kjipt å tilbringe dagen på kontoret. Ennå kjipere er det nok å være PN Jr i dag ;)

    Ha en super mandag!
     
    Fnate liker dette
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    RIIIIIIIIIING
    - Handlet du nettop hos National Rifle Assosiation?
    - Øøøøh... Ja.

    Skal si de har kontroll hos AmEx Anti Fraud.

    God og kald morgen fra Lillestrøm. Kontor idag.
     
    EB liker dette
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    "God" mandag fra det Sørlandske!
    Aldri gøy å begynne ny jobbuke etter en langhelg. Men det må vel til. Så derfor har jeg tatt turen til kontoret. De sier jeg har masse å gjøre også.

    Hvor mange nasjonalrifler kjøpte du egentlig?

    Have a good day!
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde du stilt opp på 1 Mai, du også, og slåss for 6-dagers uka så hadde mandagen blitt fjernet fra kalenderen.
     
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Lombok Praya Intl Airport avd et lite hjørne i terminalen aka JW Sky Lounge. Et fantastisk lite høl. The Lone Ranger på televisjonen og et loungekjøkken som deler inngangsdør med dassEN. Jada en dass å dele på. Unødvendig å si at jeg holder meg unna buffeten.

    Garuda til Bali om litt under en time!

    Ha en fin mandag folkens :)
     
    Twin Otter liker dette
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,931
    Likes mottatt:
    6,759
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Lillestrøm, har rukket å innta både lunsj, tebrød og kaffe å vips så var vi så sløve at det er vanskelig å arbeide.
    Til kvelden blir det ølling i Oslo og imorgen bærer det avsted for å lære siste nytt om hvordan en sikrer bygg og andre instalasjoner mot terror, bomber og granater.
    Ha en strålende arbeidsuke :)
     
    Twin Otter liker dette
  8. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    10 deilige varmegrader i hovedstaden. Resten av uka ser ganske døll ut på værmeldinga, men den ser spennende ut på Bonusfeber.no! ;)
     
    Fnate liker dette
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Chicago. 9 grader og ett veldig lite solgløtt i dag. Full fart på hjemmekontor frem til man blir hentet og kjørt til flyplassen kl 1600. 6A til Munchen venter

    Ha en fin uke.
     
  10. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Hallais fra Stavanger.

    Dagen sålangt har vært ganske så bra. Dagens desidert lille høydepunkt da det tikket inn en tweet fra Gabriel Leigh (dokumentarfilm-skaper og grunnlegger av nettstedet altimetr.com) om at jeg hadde vunnet et aldri så lite Rimowa Amenity Kit. Sånn ser den ut:

    [​IMG]

    Kommer vel i posten om en stund tenker jeg. Muligens jeg kan pælme den gamle toalettveska nå? Ny giveaway-konkuranse ble forresten lagt ut. Nå er det et amenity kit fra Austrian som skal gis vekk. Sjekk ut denne linken her for detaljer.
    Her er det fridag. Surt vær ute, så da er det greiest å holde seg innendørs. I morgen bærer det ut på en aldri så liten lounge-runde igjen og man er sjekket inn for fire flighter i GO med SAS. Gotta collect som airports. And some miles of course...
     

Del denne siden