God mandags morgen fra sete 3A på TK255 som snart er på vei fra DYU til IST. Klar for å legge meg å sove, så snart som mulig. Dette blir en lang reisedag, som ender på TPE i morgen kveld. Greie seter på denne A321NEO. Ha en strålende start på uken!
"Endelig" Kom hjem fra jobb for 1t siden - nyter litt whisky og litt god øl før jeg må hoppe i sengen om 1-2t. Deilig med fri mandag. Skal sitte hjemme og nyte alle some innlegg som klager på mandag morgen.
Hei fra SK-noe til London. Rakk en kaffe og litt eggerøre på gullstua, så nå er jomfruturen der oppe unnagjort. Neste gang blir det nok hotellfrokost.
God mandag fra hjemmekontoret, hvor jeg har tenkt å bli resten av uka! Til tross for hjemmekontor har jeg vært ute i trafikken i dag ettersom dagen startet på "hytta" på Kolbotn. Noterer til min forundring at på E18 inn mot Oslo var det faktisk like mye kø i kollektivfeltet som det var i det ordinære kjørefeltet for oss forurensere. Er vi snart der at folk begynner å ta bilen fordi det likevel ikke går raskere å stå stuvet på en stappfull buss? Vel, ha en strålende mandag og en ditto uke alle sammen. T-5 til TG F
God morgon frå eit kontor i Sunnfjord. Stasleg dag. Sidan oppteningsperioden starta i mai har eg ingen kvalifiserande flights. I dag får eg to. Ein av dei i 380 til og med. SK380 til Trondheim vel og merke. Finst det ein plass ein kan få ok mat etter sikkerheitskontrollen på OSL? Det begynner å bli alvorlig lenge sidan eg har ete noko der no. Slik vert det når Oslo ikkje ligg like sentralt som Bergen. Trasig at Payr har lagt. No er det vel berre å seie opp NCCMC.
Tja, det er i hvert fall en del å velge i: https://www.dagbladet.no/mat/vi-tes...---dette-bor-alle-turistene-fa-smake/68663382
God morgon frå Kappstaden lufthamn! Her er det tid for avreise til Hoedspruit lufthamn. Nye eventyr ventar. I mellomtida må ein sjå litt på fly: Ha ein fin dag, folkens
God formiddag fra Cape Town airport @Kristian og jeg sitter og venter på SA 8657 til Hoedspruit. Folk har allerede begynt å stille seg i kø selv om det kun er gå til gate, men det er bussgate og vi skal fly Embraer, så vil anta alle kommer med samme bussen. Vi stresser derfor ikke med å stille oss i køen helt enda. Nyt mandagen folkens
God mandag fra Sandefjord. Denne uken (fredag) skal det arrangeres julebord hos moderselskapet i Danmark som skal besøkes allerede fra onsdag. Men idag blir det normal jobbing på kontoret. Våknet dessverre til nyheten om at Payr har trukket inn årene. Nå blir det tøft for oss bonusnisser uten de største utleggene og mange jobbreiser .. =(
God morgen fra Drammen. Julebord sesongen godt i gang. Dundrende hodepine etter mindre bra valg av div. viner ifra kollegaer, som foretrekker vin, fremfor sprudlende. For noe latterlig opplegg T-18 Julebord nr 3 T-24 LH C-IST Payr...Farvel farvel...RIP Det blir tøffe tider fremover...Kjempene faller en etter en...Norwegian, DNB, Shell, SAS TW, SAS MC, Payr lurer på om NCC MC også er noe muffens med, da Curve avviser NCC. Nå må vi krysse fingrene for at SUMO ikke kapitulerer også. God dag i luften som på bakken. Lenge til helg...
God morgen fra vy. Sitter på toget hjem fra Osl, etter en behagelig reise med Sk fra Miami. Fri en uke til
God mandag! Det ser ut til å bli en meget intetsigende uke uten noe annet enn vanlig kontorjobb på plakaten. Men greit å få unna litt av det også i blant. Snart helg
God morgen(?) fra SK907. Startet turen med overnatting på Scandic Airport på Sola, deretter til Oslo, og nå altså på vei til EWR. Har med oss to spente jenter, minstemann fikk ikke være med.
God morgen fra solkysten ...overskyet i dag Tørreste november på over 50 år! 45 mm nedbør så langt i november 2019 ... og så er det +8 grader ute .... Ha en fin dag enten dere er i regnet eller snøen ....
God mandag fra østre enden av Svartehavet, sånn ca over Trabzon. SQ 305 har stappfull F isdag, dvs 4 pax. Muligens en awardflyer borte på 1A, men mistenker de to sentrale for å være business i særklasse. Har grukket litt på om jeg skal «slip into something more comfortable» , men tror jeg lar pyjamasen ligge til nattflygingen SIN- AKL.. Skal ta en liten økt med etterrakst (prosadelen av en rapport) før grunnpromillen blir for påtrengende. Til de som måtte lure: Det er fullt mulig å utholde en lengre reise på SQF Og , jeg prøver å oppdatere med reisebrev (There and back again) hvis wifi er samarbeidsvillig. Ha en fortreffelig mandag !
God tidlig ettermiddag fra New York som leverer vårfølelse i dag med tosifrede temperaturer i celsius og masse sol. Ble såpass varmt at jeg måtte ta en tur i parken. Det gis ikke mange bonuspoeng av å gjette hvorfor denne fontenen er et yndet turistmål.
Da har jeg kommet meg til ewr. Var litt spent på om de skulle protestere i sikkerhetskontrollen i terminal c, ref andres erfaringer herfra. Men neida, ingen spørsmål så da sitter jeg igjen i Polaris lounge og venter på maten. Nok en gang takket være dette forumet. Uten dere hadde jeg aldri booket business for prisen av go og aldri tenkt tanken på å ta toget til en annen terminal for å få litt ordentlig mat. De som ser på oss som litt gærne vet bare ikke hva de får glipp av! (og nei, de har ikke sluttet med a la carte)