Endelig mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av mathiasfe, 25. nov 2019.

1. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,518
    Bonuspoeng:
    183
    God mandags morgen fra sete 3A på TK255 som snart er på vei fra DYU til IST.

Klar for å legge meg å sove, så snart som mulig. Dette blir en lang reisedag, som ender på TPE i morgen kveld.

Greie seter på denne A321NEO.
    649CF76B-CF2B-4415-B4CF-25982585905C.jpeg

Ha en strålende start på uken!

2. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
    "Endelig" Kom hjem fra jobb for 1t siden - nyter litt whisky og litt god øl før jeg må hoppe i sengen om 1-2t.
    Deilig med fri mandag. Skal sitte hjemme og nyte alle some innlegg som klager på mandag morgen.

3. AB69

AB69 Medlem

Likes mottatt:
    287
    Bonuspoeng:
    63
    Hei fra SK-noe til London. Rakk en kaffe og litt eggerøre på gullstua, så nå er jomfruturen der oppe unnagjort. Neste gang blir det nok hotellfrokost.

4. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra hjemmekontoret, hvor jeg har tenkt å bli resten av uka! Til tross for hjemmekontor har jeg vært ute i trafikken i dag ettersom dagen startet på "hytta" på Kolbotn. Noterer til min forundring at på E18 inn mot Oslo var det faktisk like mye kø i kollektivfeltet som det var i det ordinære kjørefeltet for oss forurensere. Er vi snart der at folk begynner å ta bilen fordi det likevel ikke går raskere å stå stuvet på en stappfull buss?

Vel, ha en strålende mandag og en ditto uke alle sammen.

T-5 til TG F

5. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå eit kontor i Sunnfjord. Stasleg dag. Sidan oppteningsperioden starta i mai har eg ingen kvalifiserande flights. I dag får eg to. Ein av dei i 380 til og med. SK380 til Trondheim vel og merke. Finst det ein plass ein kan få ok mat etter sikkerheitskontrollen på OSL? Det begynner å bli alvorlig lenge sidan eg har ete noko der no. Slik vert det når Oslo ikkje ligg like sentralt som Bergen.

Trasig at Payr har lagt. No er det vel berre å seie opp NCCMC.

6. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,962
    Bonuspoeng:
    293
    Tja, det er i hvert fall en del å velge i: https://www.dagbladet.no/mat/vi-tes...---dette-bor-alle-turistene-fa-smake/68663382

Stuttfeiten and ArthurDent like this.
  7. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Kappstaden lufthamn!

Her er det tid for avreise til Hoedspruit lufthamn. Nye eventyr ventar.

I mellomtida må ein sjå litt på fly:
    20191125_094125.jpg

20191125_094138.jpg

Ha ein fin dag, folkens :)

8. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,025
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Cape Town airport
    @Kristian og jeg sitter og venter på SA 8657 til Hoedspruit.
    Folk har allerede begynt å stille seg i kø selv om det kun er gå til gate, men det er bussgate og vi skal fly Embraer, så vil anta alle kommer med samme bussen. Vi stresser derfor ikke med å stille oss i køen helt enda.
    20191125_101612.jpg
    Nyt mandagen folkens:)

9. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,951
    Bonuspoeng:
    293
    God mandag fra Sandefjord.
    Denne uken (fredag) skal det arrangeres julebord hos moderselskapet i Danmark som skal besøkes allerede fra onsdag. Men idag blir det normal jobbing på kontoret.

Våknet dessverre til nyheten om at Payr har trukket inn årene. Nå blir det tøft for oss bonusnisser uten de største utleggene og mange jobbreiser .. =(

10. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen.

Julebord sesongen godt i gang. Dundrende hodepine etter mindre bra valg av div. viner ifra kollegaer, som foretrekker vin, fremfor sprudlende. For noe latterlig opplegg :eek:

T-18 Julebord nr 3

T-24 LH C-IST

Payr...Farvel farvel...RIP

Det blir tøffe tider fremover...Kjempene faller en etter en...Norwegian, DNB, Shell, SAS TW, SAS MC, Payr lurer på om NCC MC også er noe muffens med, da Curve avviser NCC.

Nå må vi krysse fingrene for at SUMO ikke kapitulerer også.:(

God dag i luften som på bakken. Lenge til helg...

11. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,503
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra vy. Sitter på toget hjem fra Osl, etter en behagelig reise med Sk fra Miami. Fri en uke til

12. Torris

Torris Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God mandag!

Det ser ut til å bli en meget intetsigende uke uten noe annet enn vanlig kontorjobb på plakaten. Men greit å få unna litt av det også i blant.

Snart helg :D

13. awt

awt Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,013
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen(?) fra SK907. Startet turen med overnatting på Scandic Airport på Sola, deretter til Oslo, og nå altså på vei til EWR.

Har med oss to spente jenter, minstemann fikk ikke være med. :confused:

9B9A764C-7FEB-4653-AA99-2FCE181CA699.jpeg

14. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten ...overskyet i dag
    Tørreste november på over 50 år!
    45 mm nedbør så langt i november 2019 ... og så er det +8 grader ute ....

Ha en fin dag enten dere er i regnet eller snøen ....

15. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
    #denfølsen når karma treffer deg i trynet å du våkner med influensa

indahla, Rscott and ArthurDent like this.
  16. Torris

Torris Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    Sikker på at det ikke gikk fra litt whisky til _mye_ whisky? :p

AB69 and ArthurDent like this.
  17. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra østre enden av Svartehavet, sånn ca over Trabzon. SQ 305 har stappfull F isdag, dvs 4 pax. Muligens en awardflyer borte på 1A, men mistenker de to sentrale for å være business i særklasse. Har grukket litt på om jeg skal «slip into something more comfortable» , men tror jeg lar pyjamasen ligge til nattflygingen SIN- AKL.. Skal ta en liten økt med etterrakst (prosadelen av en rapport) før grunnpromillen blir for påtrengende. Til de som måtte lure: Det er fullt mulig å utholde en lengre reise på SQF :) Og , jeg prøver å oppdatere med reisebrev (There and back again) hvis wifi er samarbeidsvillig. Ha en fortreffelig mandag !

18. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,032
    Bonuspoeng:
    183
    God tidlig ettermiddag fra New York som leverer vårfølelse i dag med tosifrede temperaturer i celsius og masse sol.

Ble såpass varmt at jeg måtte ta en tur i parken. Det gis ikke mange bonuspoeng av å gjette hvorfor denne fontenen er et yndet turistmål. Screenshot_20191125-132612_Gallery.jpg

SAJblue, Eddie47, Torris and 2 others like this.
  19. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    Det regnar på OSL....

Eddie47 liker dette
  20. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,032
    Bonuspoeng:
    183
    Da har jeg kommet meg til ewr. Var litt spent på om de skulle protestere i sikkerhetskontrollen i terminal c, ref andres erfaringer herfra. Men neida, ingen spørsmål så da sitter jeg igjen i Polaris lounge og venter på maten.

Nok en gang takket være dette forumet. Uten dere hadde jeg aldri booket business for prisen av go og aldri tenkt tanken på å ta toget til en annen terminal for å få litt ordentlig mat. De som ser på oss som litt gærne vet bare ikke hva de får glipp av!

(og nei, de har ikke sluttet med a la carte) Screenshot_20191125-151855_Gallery.jpg Screenshot_20191125-151916_Gallery.jpg Screenshot_20191125-152728_Gallery.jpg

Eddie47, holmen, Stuttfeiten and 3 others like this.

Del denne siden