God morgen fra Grenland, natthelg i prosessindustrien ferdig straks. Nå er det fri to dager, før tre usle skift til avslutter jobbperioden, da blir det 17 dager langfri. Det er meldt knallvær, blir plenklipp i baris, aperol spritz og grillings etterpå. Ha en solrik dag
God morgen fra Stavanger. Da var en her igjen, jobb i hula venter på eftan. WF står for transporten til BGO hvor det først blir lunsj hos opphavet. Hagen her står i nydelige farger nå og Fido som er ansvarlig for plenklipping har levert. Nå nytes en kopp Matcha latte før en ruller ut til «gamlekontoret» på Sola for kaffeslabberas med gutta. Ha en glitrende flott mandag
God morgen! Solen skinner, og i dag skal det visst bli ekstra varmt. Hunden måtte ut en tur i natt kl 2, så det var litt slitsomt å stå opp igjen kl 6.. Uken bringer både morsomme og kjedelige møter, fotballkamp(!), og flytur. Ha en fin en!
God morgen, solkysten leverer som vanlig Ikke mye fly om dagene.. et par bookinger med 25% bonusrabatt ble «plutselig» gjort .. Ja ja, får håpe det blir mer etter hvert .. hva skal en ellers med EBD og CTer?
God morgen fra Sølvbyen. Endelig mandag, ja. Herlig! Har svømt og skal til tannlegen. Kan det bli en bedre start? Kanskje neste mandag. Da skal vi svømme og pakke for Granca! Ha en fin uke!
God morgen fra Gullstua! I dag går turen til CDG og konferanse/møter resten av uken. Synd å reise når været er så fint, men heldigvis ser varselet for Paris med omegn helt greit ut. Ha en fortreffelig dag i det fine været!
God formiddag fra Uber på vei til OSL. Endelig går det å forhåndsbestille fra MBT, selv om det er noen kroner dyrere så er det verdt det fremfor en siste liten bestilling og håpe en får bil. Reisen går med LH vi MUC til BUD, operert av Air Baltic på første leg. På landing i BUD står det forhåpentligvis en Blacklane å venter, 40 min før landing til første møte så har lite å gå på mtp tid.
Endelig litt avslapping her , etter kansje den mest kaotiske uka på lenge. Startet med en nylagt plen som viste seg være full av glassskår og søppel! Lite heldig for små barneføtter. Så var det livets første Kink i ryggen, men ikke nok med det.. samme kveld ble avløpet tett og det rant kloakk opp av slukene i kjellern Alt dette 48t før innlevering av Mastetgraden .. men fikk heldigvis levert! Ekstra frustrende var det når jeg trodde uflakasen var over og jeg fant flybiletter for hele familen til Mauritsius! Bare for at de skulle forsvinne innen jeg rakk bokke dem. Dagens rant færdi! Nå skal jeg slappe av, nyte sola og la forsikringen fikse opp. Ha en god Mandag folkens!
God morgen fra feiring av Victoria day. Hadde aldri hørt om den før og vet fortsatt ikke helt hva den er. Virker ikke helt som 17 mai, men det betyr at det er langhelg i Canada. Frokost lager de uansett. Spaserte en tur under til Billy Bishop i går. Flyplassen ligger på en øy 112 meter utenfor sentrum med en gangtunnel eller ferge. Porter og noen få maskiner fra Air Canada express flyr med Dash-8-400. Også til EWR og Midway, men det får bli en annen gang.