Endelig mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av BangkokBob, 06. juli 2015.

  1. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Bangkok, var på en liten roadtrip i helga med leiebil fra Sixth. Kom helskinnet både inn og ut av storbyen :cool:
     
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Sinnsykt mye regn fra himmelen morgen fra Østlandet.. Jobb hele sommeren.. Heldigvis litt reiseaktivitet nå og da!
     
  3. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra en regnfull hovedstad :cool:
     
  4. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,211
    Likes mottatt:
    4,268
    Bonuspoeng:
    113
    Værmeldingen er uggen for trøndelag utover dagen og resten av uken. Så da passer det bra med siste(?) jobbreise før ferien. Bare en liten commute til Brussel og et par-tre dager på Hilton Grand Place.
    Ha en fin dag alle reisende. Og stasjonære :cool:
     
    Larata liker dette
  5. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen! Trøtt og trøtt, begynner virkelig å se fram til ferie - bare 38 dager til første del av ferien. Overskyet og 12 grader på 70 grader nord, mens vi venter på russervarmen. :cool:
     
  6. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Kommentarer overflødig! Litt mørke, men godkjent som frokost i kantina på TRD! tmp_21364-14361653755201815708539.jpg
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra SAS loungen på Gardermoen. Her er det bare helt sykt fullt!!!! Betalte modern inn, så da var det litt sent å snu. Ellers hadde vi gått rett ut igjen og ned på en kafé.

    Anyway - Berlin og Kempinski venter. Fine ting.

    Nyt regnet, folkens.
     
    tommy777 and KristianSk like this.
  8. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Oslo, hvordan er det mulig at 30 grader og skyfri himmel kan forsvinne på så kort tid?? Satt ute på balkongen til nermere kl. 01 i natt og da var det fortsatt tørt og deilig ute! Nuvel, likegreit at man er på jobb så får jeg håpe at dette pokkers regnet gir seg før jeg slutter for dagen.

    Middag hos opphavet i kveld i forbindelse med moderns bursdag, vin og gavekort er kjøpt inn så da bør presidenten i den klubben der bli fornøyd.

    Ha en fin dag!
     
  9. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    For en elendig start på mandagen. Startet dagen på Vigra og noterte meg til min store forskrekkelser at de ikke lenger selger sveler når man har passert sikkerhetskontrollen. Uppercrust og det såkalte "point" kan ta seg ein lovlig stor bolle...

    Og hvis noen lurer på hvordan været er i Bergen i dag så ble jeg møtt av dette synet litt over 08.00 fra LN-RPX:
    [​IMG]
     
  10. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Trodde buy-in skulle være "subject to availability" jeg...
     
  11. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Her e det berre å tilkalle han Kjell "Kjellen" Bigset umiddelbart!!
     
    Travellingalf, tommy777 and Fridtjof like this.
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Det var en ledig krakk, så det kan nok stemme. Satte moderen der.
     
    KristianSk liker dette
  13. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,712
    Bonuspoeng:
    113
    Nå overdriver du! Var to iallefall to ledige taklamper på torsdag.
     
    Fnate liker dette
  14. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra havet. Tåke ute og strømstans inne for oppdateringer inne. Ikke mye å gjøre på en rigg da...

    Håper tåke letter så jeg kommer meg inn i dag. Flytter tilbake til sivilisasjonen på onsdag, så kona er nok fornøyd om jeg er med på flyttelasset.
     
  15. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God lunsj fra det Sørlandske!
    Her har det regnet i natt, men nå skinner solen. Dog blåser det og temperaturen er ikke like bra som i går.
    For i går var en kjempedag. Malte terassen på hytta. Trodde ikke solen skulle ta så godt sånn på ettermiddagen, men i dag minner jeg nok mest om en rød hummer.

    Nå er det jobb som gjelder. Værmeldingen for de neste dagene skal ha innslag av regn. Så da er det greit å jobbe og holde seg hjemme. Får jo gjort mye mer også på denne tiden når "alle" har ferie.
    Så får vi satse på at høytrykket bygger seg opp mot slutten av juli når jeg inntar hytta for et par ukers hygge og avslapping.

    God mandag og uke ønskes både turister og arbeidende!
     
  16. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'mandag! Her prøver solen desperat å trenge gjennom skylaget. Så jeg har valget mellom å kokes i dampkjela eller stekes i under åpen himmel. Imidlertid velger jeg uansett aircontition inne. :D

    Bøtteballetten er i full sving nede .. Straks er arbeidsdagen i gang. Men først må kaffe hentes ...
     
  17. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag fra Sandefjord. Her har man kjørt t/r Oslo, avreise kl 9, hjemkomst nå nettopp. Resten av tiden ble brukt utenfor amerikanske ambassaden så brodern fikk studentvisumet sitt...
     
  18. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra Chicago. 35 varme på morran i dag og 75% fuktig. Det betyr vanligvis regn i bøtter og spann på vei, akkurat ankommet.

    Ikke mindre enn 18 telefonkonferanser denne uken og H A U G E V I S med arbeide, inkludert siste runde med regnskapsføreren for i år i morgen noe som for første gang på 10 år betyr penger igjen på skatten og ikke akkurat lite bob heller ;)

    Ha en flott uke.
     
  19. bern747

    bern747 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    375
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, synes de var en smule tørre når jeg tygde på en før SK 359 i stad..Den går jo 19:05:D

    [​IMG]
     
    Larata and KristianSk like this.
  20. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Så i VG at pilotene i Luftwaffe har brutt forhandlingene igjen og at en streik kan være på gang...
    Noen som har noe mer kjennskap til dette?
    Skal ut og reise med dem om en tre ukers tid...
     

Del denne siden