Endelig mandag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 27. juli 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Ris. Tilbake til bryggekontoret i dag...blir neppe 5-dagers uke denne uken heller. Men noe skal jeg vel klare å få gjort i dag også. Ha en bra start på uken!
     
    PlusGo liker dette
  2. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra TRD.
    Brutal start etter ferien med dobbelvakt i dag. 11 grader og pissregn. Jadda..
     
  3. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Fredrikstad!

    Jobb denne uken og halve neste, men så skal Qatar ta meg til Singapore i fremre del av både B787 og A350, så jeg skal nok få dagene til å gå. ;)
     
    John in The Tower liker dette
  4. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God mandagsmorgen fra 70 grader nord! Regn, lav temperatur (13 grader) og nordavind; den hellige treenighet denne sommeren. 6 arbeidsuker (med et lite avbrekk midt i august) til det er ferie.

    Ha en god dag og uke! :)
     
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Senator lounge FRA T1.
    Utmerket tur ned fra OSL med Luftwaffe. Tre rader i biz, hvor det var 1 pax i tillegg til oss to.

    La merke til at servietten hadde skjorteknapphull. Da kom jeg på at det var det ikke på serviettene på oljeruta, noe jeg var litt skuffet over.

    Jeg mener å ha hørt at det var SAS som i sin tid introduserte servietter med skjorteknapphull. Er det noen som kan bekrefte/avkrefte det?
     
  6. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    De hadde i allefall den lille klesklypa som man festet servietten med..
     
  7. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra TRD.

    Bare såvidt kommet hjem før det er ut på tur igjen. Møte i Stavanger i ettermiddag og i morgen. Og med de kjekke sommer-rutene som flyselskapene har så ble reiseruten AES - TRD - BGO - SVG i dag i stedet for AES - SVG. Jaja, bollene på café-loungen i TRD smakte bra de og om noen timer er det grillfest i hagen til en god kollega i Stavanger.
     
  8. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Første dag på jobb igjen etter ferien. Var tungt å skulle stå opp før klokken 6 i dag. Men tar vel ikke så lang tid å få rutinene på plass igjen!

    Rimelig rolig start. Jobbe seg gjennom mailboksen og prate med de få kollegaene som har vært på jobb i gjennom ferien.

    Godt det snart er helg :p
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Skjærgårdske!
    Endelig en dag uten vind. Flagget er heis forlengst og man nyter dagen.
    Det er deilig når solen skinner gjennom, men det er litt for grått dessverre.
    18 grader gjør ingen sommer, men vi står an nå av.
    Straks inn for å hente barn og handle litt. Så blir det nok noe grillings i kveld. Og rød vin!
     
  10. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Kan vi ikke bare hoppe over denne dagen?
    Jeg har fri, men det hadde ikke postkassa og regninger.
    På forhånd takk ;)
     
  11. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Mandag ja, sjekket posten og der lå ett EBS kort... EBG er fortsatt gyldig et par dager...
    På den annen side, Alitalia stilte opp så da har man gull der :D
     
    PlusGo liker dette
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Chicago. Som vanlig ca. 3 ganger så varmt her som i sommer Norge ser det ut til ;)

    Full kontordag i dag og slik blir det frem til torsdag. Da er det klart for Uberfakir, avreise kl 0500 :/ Godt at oppgraderingen allerede er i boks.

    Ha en god uke.
     
    PlusGo liker dette
  13. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God ettermiddag.
    Akkurat kommet hjem fra jobb. Har vært en rolig dagen, noe som til tider er deilig.Har heldigvis vært nogelunde bra vær, men nå har det begynt å skye over.

    Ønsker dere en innholdsrik uke :)
     
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Guten abend fra Lillestrøm. Første dag etter ferie. Hjalp en venninne med elektronikken i går og ble premiert med vin. Det gjorde ikke dagens oppstandelse nevneverdig lettere.

    Om ikke det var nok er man akkurat tilbake fra en familiebursdag som var et skravlekor av en annen verden. Jeeeeez... 110dB i 2 timer, og jeg slapp ikke til med ett kløyva ord. Herremin.

    #familyman #thestrugglecontinues

    Får sette meg og booke noen BA billetter. Blir syk av en app helt tom for BA flighter.

    Ha en ytterst god abend videre
     
    hifiman and Cecilie like this.
  15. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    God aften fra Houston, 1 uke etter forrige tur så kom vi tilbake denne gang i 2 etg av Luftwaffe sin 380. Ref diskusjonen om hva som er best å reise med så er en 380 helt klart å foretrekke.
    Men, det vil jeg si, ikke bare var det mer mat på oljeruta, den var også mye lekrere servert og smakte mye bedre!
     

Del denne siden