Eller strengt tatt fortsatt søndag her i USA. Lufthansa First Class over dammen venter for madammen og jeg snart. Fra ca. kl. 13 kan vi gjeste inn inntil to personer i First Class-loungen i München, om noen befinner seg på de trakter. Usikker på access rules, men tror Star-billett holder. Ha en fin dag!
God natt frå Sogn. Snart er bussen framme etter bortekamp i Molde. Vi fekk i alle fall med oss eit poeng og fekk svekka Molde sine medaljesjansar. Nokon få timar på puta før ein må på arbeid. Ha ein fin dag!
God mandag fra Oslo gold lounge. 5 uker avspasering dessverre borte, 5 uker i ugjestmilde Port Harcourt i Nigeria venter. Ukristelig med 06:05 avgangen til Lufthansa!
God morgen! Ny uke, nye muligheter. Jeg satser på at en held dag uten møter skal fjerne en del oppfølgingsmarkeringer i min Outlook-innboks.
God morgen fra Tallin. Her på Savoy er visstnok champagne obligatorisk til frokost, og sammen med ekte eggerøre + diverse smakte det godt. Et herlig lite hotell dette sånn generelt sett. Ha en fin dag videre.
God morgen fra trønderhovedstaden. Uka var rimelig tungstartet, men været er bra og temperaturen er litt høyere enn den har vært den siste tiden. Forhåpentligvis blir den en produktiv uke på kontoret, da det stadig er 17 dager, 22 timer og 12 minutter til neste flytur.
God morgen fra Sola. Det blir stadig mørkere og kaldere om morgenene. Nå er det høst! Morgenens kaffeslabberas er over og om en liten time starter ukens første møte. Ellers var fredagens feiringen av vår jubilant meget vellykket. Han fikk flere gavekort samt en spesiell hjemmelaget gave. Nemlig et Gamlis Pensjonist starter kit, inneholdende mange remedier som er obligatoriske for gamlinger: Terte skjell Gul kamferdrops Lommetørkler Batteri til høreapparat Brosjyre for hjelpemidler som stokk, rullator ol. Brosjyre - trim for eldre utgitt av Valborg Hagfeldt - NRK Glass for gebiss med innrisset påskrift Nøkkel snor/halsbånd Trim for eldre, NRK Ha en sprek dag
Mornings fra Gullstua på OSL. Ingen Cava til frokost. Gjør jo ingenting når en skal å jobb, men om jeg skulle på tur hadde jeg vært skuffet. Dublin Next.
God morgen fra Moss. Grått og trist, men det er helt greit når man skal jobbe allikevel. Bare fire arbeidsdager til det er helg og en tur til varmen i Plus
God ettermiddag fra Trondheim Fint vær - jeg er nedsylta i forskjølelse,men karret meg på jobb allikevel.Hurra for meg som er hjemme alene med kidsa ikveld.... Ha en friskere mandag
God kveld fra Shanghai lufthavn. Nå er Kina-turen over og det er bare å vente på flyet tilbake til tyrkerland.. Loungen her er diger og nesten tom, mye bra mat, men ingenting spennende å drikke. 2 typer folkeøl og to typer vin. Kanskje like greit for asiater som ofte ikke tåler mye alkohol, men for en viking på tur er det litt i minste laget..
God ettermiddag! Fotballsesongen går så strålende på andre siden av Atlanteren at nå er det like før jeg bestiller tur til Houston i februar (Superbowl)! Nå er arbeidsdagen over, på tide å gå hjem.
God ettermiddag, her er man litt lei av å gå små syk. Enkelte små-spennende møter denne uken, og så er det snart helg igjen !
Så er dagen over og Stuptrøtten aka Stuttfeiten skal straks i seng. To dagar utan å køyre fly, men i morgon ventar heldigvis tre legs. Ha ein fin kveld alle sammen!
God kveld fra Oslo Har vært en grå og høstlig dag i dag, så har vært greit å sitte inne på jobben. Lite møter i dag så har fått gjort unna en del som lå og ventet så det var en god start på ny uke Etter en tur på IKEA i ettermiddag skal resten av kvelden tilbringes foran skjermen med ett lite nabooppgjør fra England som underholdning Nyt kveld alle sammen