Endelig tirsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 23. sept 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God tirsdag morgen fra hovedstaden. Klar for en dag på bryggekontoret før ettermiddagen byr på en treningsøkt. Ha en flott tirsdag :)
     
  2. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    Zzz. God morgen fra t-bane 5 til Vestli. Befinner meg på Jernbanetorget i skrivende øyeblikk.
    Å møte opp på jobb klokken 0700 er umenneskelig akkurat nå, etter uker og dager borte fra dagtidsarbeid.
     
  3. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Hva er det du brygger på dette kontoret, og får vi smake?
     
    PettR, EB, KristianSk and 2 others like this.
  4. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Norwegian, lenge siden jeg har flydd med selskapet, men må si de har skikkelig fine fly. Om jeg ikke hadde hatt gylne kort andre steder ville jeg sikkert flydd DY (shorthaul) heletiden.

    Ledig midtsete får man også ;)

    [​IMG]
     
    Last edited: 23. sept 2014
    tommy777, LN-FHU and PlusGo like this.
  5. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Frösundavik,
    Kall start på morgonen utan varmvatten och 3 grader på termometern. Mitt humör är också rätt fruset men med lite tur så tinar vi upp. Ha en bättre tisdag.
     
  6. Lush

    Lush Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Godmorgen fra København.
    Møder lidt senere i dag grundet meget arbejde de sidste dage. En del møder på kontoret senere. Skal dog se om jeg kan finde nogle gode MR hos SAS i dag til deres billige priser. Ud og hjem samme dag.
     
    Fnate liker dette
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Åååååååååååå nå begynner hun å raljere igjen......................................

    Nokså god morgen forresten.
    Litt overskyet i dag og 8,5 grader da jeg dro på jobb.
    Lyset er gått på jobb, men PC'en virker. Vi har importert noen barnearbeidere fra india for å få lyset på igjen.
    Etter jobb skal det smake godt med tvangsfora gjess, grillet på bål laget av teakplanker fra regnskogen i Brasil, dertil pommes frites stekt i palmeolje.

    Joda. Hadde passet bra med helg snart nå!
     
    tommy777, Zzzindre and PettR like this.
  8. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Oslo og kontoret på Bryn. Gleder meg til en times massasje i dag halv elleve (jepps, vi har egen massør som kommer hver tirsdag :D) for støle legger etter Oslo Maraton på lørdag. Ellers blir det noen møter og så skal det pakkes for ledersamling i Lisboa fra onsdag til lørdag. Har hørt mye bra om Lisboa, så da håper jeg det stemmer.
     
  9. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Vi trenger ikke ta den DY vs SK greia hver gang det er mulig altså...

    God morgen fra vestlandet! Småforkjølet, men det kureres sannsynligvis med en t/r Oslo på fredag med bolaget! EBD for neste år må jo sikres, hehe

    Ha en fin dag forumister!
     
  10. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra kaiesen!
    Skal snart lure meg ut for å levere leiebilen fra i går.
    Mye moro i går kveld, fløy litt rundt i området rygge/rakkestad, og der drev ryanair og kuket det til stadig vekk.
    Klarte ikke å svare på radio, taxet feil og måtte gjøre 180 osv. Gøy å se/høre på :p

    Ha en fin tirsdag dere!
     
    EB liker dette
  11. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Må fokuserere på snekkerne som skal reparere gulvet mitt, men sammenligningen mellom barnearbeid og DY blir vanskelig å ta seriøst.

    Nå er DY 1% (eller mindre) av mine årlige flighter, men for mine venner og familie som ikke flyr 100 turer i året ser jeg ingen grunn til at de ikke skal fly DY om alternativet er SAS.

    Men nå tenker jeg jo bare på meg selv også da.............. :)
     
    Last edited: 23. sept 2014
    Bjørn Helge liker dette
  12. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen!

    Såså, la oss være venner ;)

    På vei ut noen ærender. Litt pakking i kveld og så er det Bodø i morgen ettermiddag.

    Skrevet på min iPhone som sikkert har noen komponenter laget av barn.
     
    Fnate liker dette
  13. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Lillestrøm, litt mørbanket etter totalt 24 t reisetid fra Liberia Costa Rica ( LIR ) via IAH og FRA. Greit med 1K og Plat service hos UA, oppgradering etc...

    Jaha, hurra for Apple:

    I fjor streiket en for meg, kjøpt direkte fra dem I Norge. Tlf til dem, de prøvde å spørre meg ut om software og andre ting jeg ikke forstår meg på.

    Etter å ha sagt "DAU" tre ganger og stavet D-A-U Med et smil og latter. OK, UPS på døra dagen etter med brun boks. la den inn, sendt til Holland, , 48 timer etter, en helt NY i samme boksen gratis.

    Selvfølgelig timeprisen for mekking I et EU-land er altfor høy sammenlignet med produksjonskostnader for ny I Kina...;) sånn er livet vi må holde oss til....
     
    SASlovah4evah and Fnate like this.
  14. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,659
    Bonuspoeng:
    183
    GOD GLAD tirsdag fra Sola da :). Grått men tørt ute, ellers er en i gang med forberedelsene til morgendagens turné på byfjellene i Bergen.
    Har forsøkt og slå to fluer i en smekk, men prosjektleder i et annet prosjekt jeg er involvert i, er selvsagt som sunket i jorden, så spørs om jeg ikke ender opp med å måtte ta en ekstra tur til Bergen i nærmeste framtid.

    Ha en vennlig fredag da ;)
     
  15. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Brygger på et eller annet;-)
     
  16. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God natt fra Four Seasons Tokyo Station. Har vært ute og spist helt ubeskrivelig grusomme ting. Koreansk barbecue med magesekk, tunge, tarmer og andre kroppsdeler som garantert aldri blir servert annet enn griser i resten av verden. Her er det delikatesser som får Ioshiko til nesten å falle i tårer av glede. Hun om det. Jeg satt med tårene pressende på, og var såååååå nære å brekke meg når jeg svelget.

    Men hotellet er fenomenalt! Blacklane med S-klasse fra Haneda var fenomenalt. Og BA flighten i F fra London var også fenomenal. Nothing more, nothing less.

    Nå skal jeg bare nyte en 1720 Yen's øl til og gå og legge meg.

    Tarraaaaa
     
    tommy777, PettR and vegardg like this.
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Som Diamondmedlem hos SAS er det ingenting som er som en god kopp morrakaffe, en hyggelig flight hos en konkurrent med ledig midtsete og deretter bli kjeftet på av ett av selskapets ID reisende ;)

    God ettermiddag fra kanonværChicago. Her er høsten glemt med 23 varmegrader. Sov "lenge" i dag etter en tung uke etterfulgt av Vegas i helgen med masse fyll og fanteri, morramøte i LA i går og deretter flight hjem.

    Men nå er man på plass og utfordringene står i kø.
     
  18. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'ættermedda .. nå er det like før kollegaen til Martin kommer med telefonen min. Ny eple, skrudd sammen av kinesiske husmødre, på oppdrag av skruppelløse taiwanesiske kapitalkrefter som kun er ute etter å ta hevn over gamlelandet. Men det er greit - her i Amerika synes vi det er strålende humor .. litt som bikkja som ser katta bli badet ....

    Deilig sommer-/høstvær og her kommer Jokke på radioen med Alt Kan Repeteres ---- ''Ta en titt ut av vinduet ditt æ'kke himmelen blå''
     
    tommy777 liker dette

Del denne siden