Da er torsdagen her. Dagen starter med en liten tur på karbonhesten, så blir det en litt lengre tur med jethesten! Destinasjonen er Rio de Janeiro og det heldige flyselskapet som får meg som passasjer er Swiss! Heldigvis sitter jeg ikke lenger bak enn seterad 4, så champagnen går ikke tom før de kommer til oss! God torsdag!
God morgen! Fysisk på jobb, men mentalt i C her. Må bare igjennom noen timer jobb før turen går mot tåregass og champis i HK.
God morgen fra hovedstaden. Forkjølet, mistet stemmen, hjemme og synes synd på meg selv. Varmepumpemannen må komme tilbake i dag, for nå funker den ikke i det hele tatt. Det ble kaldt i går kveld! Nå har visst høsten kommet på ordentlig, så nå kan det være greit å få på litt varme. I morgen skal det flys! Så formen må bli bedre! Snart helg!
God morgen, OSL og gullstua. Hjemmekontor var planlagt hele uka, men det blir en dagstur til CPH for ett møte og en kjapp lunsj før det er hjemreise litt utpå ettermiddagen. Har fullflex, tenkte jeg var smart og booket 17 avgangen hjemover og så bare flytte om jeg ikke rekker. Hjelper jo ikke så mye med flex når det er fullt Lunsjen er planlagt lå Frascatti, om noen har tips så er det velkomment. Dagens spørsmål; på hvilket klokkeslett kommer boblene i gullstua?
God formiddag fra Trondheim, som idag er søkkvått. Maroder i kroppen etter å agert flyttebyrå igår ettermiddag og kveld....fyttegrisen...dette har folk som jobb... 14 dager til neste flytur, fram til da får en vel jobbe litt også... Ha en strålende dag
God formiddag fra Nordens Paris. Det er sol ute og 9°C. Idag skal jeg levere et utkast på hvor langt jeg har kommet på rapporten om bildeligstjeneste i Tromsø før det blir 2 møter idag også litt deltidsjobbing senere idag. Mye å gjøre og jeg er klar for helg! Ikveld blir det også ut å feire en kamerat av meg som har blitt 20 år, så får vi se hva det bringer med. Ha en flott Torsdag
God morgen fra Grenland, fremdeles langfri, men ble ringt etter for å jobbe overtid et nattskift i natt. Skal kjøre fra Grenland til Hemsedal i morra når jeg våkner, bryllupsfest på et hotell der hele helga. Iflg google maps tar det 4t 15 min å kjøre- uææ. Fins det noen måte å fly til Hemsedal på fra Torp eller Geiteryggen??
God formiddag fra Lørenskog. Lettskyet i dag, og kjølig. 1 uke til neste flight, firmatur til Newcastle via London. Blir nok bra. Og så er det bare litt over 6 uker til årets bonustur med 4 x F og 1 x C + 2 x C på turen til HKG midt inne i ferien. Blir nok enda bedre.
Ikke drukket whiskey siden jeg en gang i studietiden fant ut at det var en god ide å blande inn whiskey i guiness på nach.
Ombord NSB Linje12, ETA Gullstuen 12.45. NB: Ikke direkte linje! Er merket med "Remove before flight", ta gjerne kontakt om du ser meg luske rundt der oppe. Endelig målområde er Helsinki, med god mat, opera og antagelig et par stoffprøver. Det ønskes god torsdag til alle.