Endre bonusbillett på kveldstid

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av runarg, 08. juni 2021.

  1. runarg

    runarg Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    696
    Bonuspoeng:
    93
    Det dukket i kveld, rundt 21:30, opp et business sete LAX-CPH som jeg ønsket å bytte til. Det fikk jeg ikke gjort online siden SAS har hjulpet meg med endringer på den reisen tidligere. Så jeg ringte (det vanlige SAS nummeret) og identifiserte meg som Diamond. Jeg kom til en engelsktalende person som ikke kunne hjelpe. "Vi har ingen ting å gjøre med Eurobonus. Ring etter 8 i morgen tidlig".
    Er dette riktig? Det er ikke lenge siden jeg gjorde det samme, og det gikk fint.
    Og i morgen tidlig har nok setet forsvunnet!
     
  2. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,647
    Likes mottatt:
    7,650
    Bonuspoeng:
    183
    Forsøk ring en gang til.
    Har du nok poeng kan du alltids booke sete som en enveis nå, og så ringe/maile i morgen for få flyttet det til din opprinnelige booking
     
  3. runarg

    runarg Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    696
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, hadde nok poeng til det, men tenkte ikke på den varianten. Men heldigvis var setet fortsatt ledig kl 08:00 i dag, så jeg fikk ringt inn og endret!
     
  4. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Til info: det virker som SAS ikke lengre kan «flytte» seter fra en booking til en annen, men at de må kansellere og satse på at setet blir tilgjengelig igjen og kan legge det inn på eksisterende booking. Det er iallfall min erfaring den siste tiden.
     
  5. Teletori

    Teletori Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    158
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som har fått til dette i det siste på diamantmailen, eller er det blitt et dropp i servicen her?

    Mistet nettop en returreise ifm splitting av en tur/retur til enveis reiser, "da den dessverre ikke dukket opp igjen...."

    Og hadde en forespørsel om å merge sammen, som de ikke kunne hjelpe meg med.
     
  6. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,259
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Når man har en flypremium booking er det enkelt oppgradere om det evt blir ledig biz seter på bookingen. Men om man har en ct booking, lar dette seg gjøre online?
    Min erfaring er at om man oppgraderer fra fks plus til biz, beregner systemet dette på fly premium rabatten og ct hopper ut av bookingen.
     
  7. Teletori

    Teletori Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    158
    Bonuspoeng:
    43
    For å svare meg selv her ang merge, så fikk jeg dette svaret:
    Jeg skal gøre dig opmærksom på at der er kommet skærpede restriktioner med at sammenlægge 2 oneway rejser. Dette betyder at pladserne skal være ledige, eller at man tager en risiko ved at slette den ene vej i håb om at pladserne bliver tilgængelige igen.
     

Del denne siden