Endre flyging til 17 august for å kunne få voucher?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av themichael, 04. aug 2020.

  1. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,146
    Likes mottatt:
    3,173
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg skal fly TRD-CPH-MXP 18. august og tilbake i september. Egentlig ønsker jeg gjerne å kansellere billetten som er bestilt i SAS Plus Smart – men da må jeg ut med 2 x 650 NOK.

    Nå er det vel sånn at SAS tilbyr gratis avbestilling mot voucher for avganger frem til 17. august. Jeg lurer derfor på om det fungerer å bare endre utreisen til 17. august, bare for å kansellere billetten umiddelbart etterpå? I så fall må jeg bare ut med 1 x 650 NOK.

    Har dere noen ideer?
     
  2. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,146
    Likes mottatt:
    3,173
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis noen lurer på det samme: Jeg har endret flygningen min til 17 august nå og så dukket det opp muligheten til å kansellere mot å få en voucher. Jeg har ikke mottatt voucheren ennå, men regner med at den kommer etter hvert.
     
    TRD_Lars, October and kaiarne like this.
  3. TRD_Lars

    TRD_Lars Medlem

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    Har en tur/retur i Go med utreise 17. og retur lengre ut i måneden. Landet jeg skal til er i ferd med å bli rødt. Gjelder tilbudet om kansellering hele rundturen eller får jeg bare for utreisen i så fall?
     
  4. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,146
    Likes mottatt:
    3,173
    Bonuspoeng:
    113
    Slik jeg forstår det får du kansellere både tur/retur så lenge første flygning skjer tom. 17 august. Jeg klarte i hvert fall å be om voucher for hele bestillingen (det dukker ikke lengre opp noe under "Mine bestillinger"). Men jeg tror dessverre at du er for sent ut uansett:

    "You have to apply for the voucher at least 7 days before departure."
     

Del denne siden