Endre Plus billett

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Are, 06. febr 2016.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Noen som har forsøkt å endre en billett booket i A hos SAS?

    Jeg booket en drøss med A-billetter nå på salget, noen via byrå og noen via SAS.no
    Har endret en av disse til ny dag via byrået, det var 0 problem og ingen kostnader, det var ledig i bookingklasse A på den andre flighten.

    Har også en familietur planlagt, men vil gjerne flytte den noen dager, det er ledig i A på de aktuelle flighter, men inne i endre reise på sas.no så skal jeg ut med 960kr per person?

    Dette henger ikke på greip, skal vel ikke betale mer når det er ledig i samme klasse ?
    Noen andre erfaringer?
     
  2. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,838
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis du ser at det er ledig i samme klasse, så er mitt tips å bare kjøpe nye billetter og kansellere de gamle.
     
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    De koster mer nå enn de gjorde sist, så det er ikke aktuelt.
     
  4. aryx

    aryx Medlem

    Innlegg:
    100
    Likes mottatt:
    77
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg har utfordringer med å endre min bestilling til LA, er det fordi endringskostnaden er i minus tro?
     

    Attached Files:

  5. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,838
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    Det er ikke gratis å endre Plus Saver på langdistance, dvs de tar vel 240 Euro for endring/300Euro for kansellering hvis jeg husker riktig.
    I tillegg kommet evt tilleggsbetaling for endring av bookingklassen.

    Mener å huske at jeg måtte ringe inn for å gjøre en slik endring en gang, tror ikke det lar seg gjøre på nett.
     
  6. aryx

    aryx Medlem

    Innlegg:
    100
    Likes mottatt:
    77
    Bonuspoeng:
    28
    Da burde i teorien endringsgebyret kommet opp og at den lot meg booke om, om det er såpass vurderer jeg å ta to turer til LA på 2 uker, får prøve å få bestemt meg innen 8. januar da tilbudene til usa går ut.
     

Del denne siden