Endring av billett på en lørdag.

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av tessmy, 02. febr 2019.

1. tessmy

tessmy Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei,
    bestilte en billett via Eurobonus companion ticket i går, de opplyste at den kan endres gratis innenfor 24 timer. Kontoret er stengt i dag, men da jeg spurte hva jeg gjorde dersom jeg skulle endre noe i dag sa hun at jeg skulle ringe "Premium nummeret". Finner ikke dette noe sted. SAS kundeservice kunne ikke hjelpe meg (hverken med tlf nummer eller endre billetten).

Er det noen som har dette nummeret, eller vet hvordan jeg får endret billetten min i dag?

2. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    91505400 er det vel?

3. tessmy

tessmy Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Tusen takk! Prøvde dette nummeret nå, men det ser ut til å være tekniske problemer. Samtalen bare brytes med en gang.

4. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,965
    Bonuspoeng:
    293
    +47 21 89 64 00

5. tessmy

tessmy Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Takk. Dette er SAS kundeservice. De kunne ikke hjelpe meg da Amex var noe egne greier.

6. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,965
    Bonuspoeng:
    293
    En del agenter vil ikke røre CT-bookinger, men noen få gjør det. Du kan prøve igjen i kveld med engelskspråklig kundeservice på jobb.

7. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,040
    Bonuspoeng:
    113
    Min erfaring er motsatt av det: skandinavisk kundeservice har alltid hjulpet meg når jeg har sagt at CT-telefonen er stengt/ikke tilgjengelig. Engelskspråklig kundeservice har derimot alltid sagt at de ikke har mulighet til å gjøre noe som helst med CT-billetter på grunn av tekniske begrensninger.

Del denne siden