Hei, bestilte en billett via Eurobonus companion ticket i går, de opplyste at den kan endres gratis innenfor 24 timer. Kontoret er stengt i dag, men da jeg spurte hva jeg gjorde dersom jeg skulle endre noe i dag sa hun at jeg skulle ringe "Premium nummeret". Finner ikke dette noe sted. SAS kundeservice kunne ikke hjelpe meg (hverken med tlf nummer eller endre billetten). Er det noen som har dette nummeret, eller vet hvordan jeg får endret billetten min i dag?
Tusen takk! Prøvde dette nummeret nå, men det ser ut til å være tekniske problemer. Samtalen bare brytes med en gang.
En del agenter vil ikke røre CT-bookinger, men noen få gjør det. Du kan prøve igjen i kveld med engelskspråklig kundeservice på jobb.
Min erfaring er motsatt av det: skandinavisk kundeservice har alltid hjulpet meg når jeg har sagt at CT-telefonen er stengt/ikke tilgjengelig. Engelskspråklig kundeservice har derimot alltid sagt at de ikke har mulighet til å gjøre noe som helst med CT-billetter på grunn av tekniske begrensninger.