Det har skjedd nokre (kanskje marginale) endringar i Eurobonus-programmet dei siste par månadene. To flyselskap er skvisa ut og nokre bookingklassar har endra opptjeningsprosent per luftige mil. Atlantic airways ut av EB-familien Frå 26/3-2017 vil det ikkje lenger bli mogleg å få Eurobonus-poeng på flygingar som gjennomførast av Atlantic airways. Eg vil tru at det har samanheng med at SAS startar eigne flygingar til Færøyene. – https://www.sas.no/Templates/FlexiblePage.aspx?id=216864 Air Baltic ut av EB-familien Det har vel vore i emninga ei stund at Air Baltic ikkje skulle forbli ein del av selskapa som det er mogleg å få Eurobonus-poeng på, i alle fall har det ei stund vore mogleg å berre få ekstraboeng med dette selskapet, ikkje grunnpoeng. Frå og med 26/3-2017 er det heilt slutt. – https://www.sas.no/Templates/FlexiblePage.aspx?id=216855 Bookingklasseendringar hos diverse flyselskap Det ser ut til at i oktober 2016 fekk ein del bookingklassar ny opptjeningsprosent i Eurobonus. Eg har ikkje full oversikt over dei gamle satsane, men under ser herskapet dei nye. All Nippon Airways (ANA) – Klasse G får frå 5/10-16 100 % opptjening. – https://www.sas.no/Templates/FlexiblePage.aspx?id=216801 EVA air – Klasse P får 100 % opptjening frå 1/16-16. – https://www.sas.no/Templates/FlexiblePage.aspx?id=232607 Thai airways – Frå 1/12-16 gir reiser i klassane K og S ei opptjening på 50 % mot tidlegare 25 %. – https://www.sas.no/Templates/FlexiblePage.aspx?id=216851 Dette er ikkje det hottaste frå Eurobonus-sida, men for oss som samlar poeng er det greitt å halda oversikten
Veldig bra! For meg virker det som inntjeningen er økt hos alle tre selskapene, regner ikke med at økonomibilletter hadde mer enn 100% før.
Ja, det var det eg tenkte, òg. Alternativet er at P hos EVA og G hos ANA har gitt null, niks og nada før ein no plutseleg får 100 %.
Det dukkar stadig opp småendringar i Eurobonus-programmet. Etter ein liten gjennomgang no her om dagen er det hos Copa airlines og United airlines at "jordskjelvet" kjennast. Copa airlines: A- og O-klasse gir no 100 % opptjening Frå og med 15/3-17 får du 100 % opptjening dersom du flyg i bookingklasse A eller O med Copa airlines. Kva A og O har gitt tidlegare er eg faktisk ikkje bombesikker på, men min gjetning er 150 %. United airlines: N-klasse gir no 0 % opptjening Frå og med 1/5-17 gir bookingklasse N hos United airlines 0 % Eurobonus-opptjening. Dette er ei typisk "forbetring", då N tidlegare har gitt 50 % opptjening.
Så har eg sett meg nøydd til å oppdatere denne tråden igjen. Denne gongen er det diverre ikkje berre godt nytt for oss som samlar bonuspoeng som andre samlar frimerke. Avianca Brazil: Differensiering i opptjeninga Frå og med 1/7-17 er det ein ny oppteningstabell som gjeld for Avianca Brazil (kanskje ikkje det flyselskapet vi nordmenn kjenner best). Her kan du samanlikna gamal og ny tabell: Widerøe: Forringing av opptjeninga i eco-klassane Frå og med 1/9-17 gjeld ny opptjening av EB-poeng hos Widerøe. Eco low vil no gi 100 grunnpoeng mot 250 før. Eco high vil heretter gi 250 poeng mot 500 før. Med andre ord er vi vitne til ei klassisk 'forbetring'. Enn så lenge er det berre Widerøe sjølv som har publisert endringane: På SAS sine sider kan vi lese om korleis det var i 'gode gamle dagar': Widerøes kundeservice har stadfesta per e-post til meg at det er deira eigen tabell som gjeld frå 1/9-17 og det er rapportert at forumistar har fått opptjening etter Widerøes (nye) tabell, så her er 'forbetringa' allereie godt etablert.
Små endringar i poenginntjeninga hos LOT Nytt år, nye forbetringar. LOT ser ut til å flytta ein og annan bookingklasse nedover i poenginntjeningskjeden. Klasse A går frå 105 % inntjening til 100 %, V frå 50 % til 25 %, E/H/K går frå 100 % til 70 %. Her er alle endringane:
Endringar i EB-inntjeninga hos tre flyselskap: Austrian airlines har fått publisert nye tabellar, utan at eg ser direkte kva som er endringa, men kan det vere at minimumsinntjeninga på langdistanseruter er annleis enn kortdistanse, tru? Avianca har òg fått ny opptjeningstabell. Her inngår no fleire bookingklasser i 50%-gruppa, men fleire bokstavar har hamna i 150%-gruppa, som jo er triveleg: Hos Egyptair ser det ut til å vere omvendt: Færre klassar gir opptjening, ser det ut til, så her må ein vere ekstra påpasseleg for å i det heile tatt få poeng for flyturen:
Austrians opptjening på innenriks- og europeiske ruter er i alle fall redusert nokså betydelig. V-klasse ga for eksempel 150 poeng før - nå gir det 75. De kunne like så godt ha spart seg - det er nesten en fornærmelse.
Folk her inne snakker om å øke kravet for EBG til en høyere sum enn 45.000 EBB slik at gullstua ikke skal bli overfyllt, men det å senke inntjeningen på billetter som de gjør ser jo ut til å gjøre dette.
Det viser seg at det har skjedd en del endringar i Eurobonus-inntjeninga for flyturar med Star Alliance og Eurobonus-partnarar. Det er snakk om Widerøe, Air Canada, Avianca, Copa Airlines, South African Airways, Shenzhen Airlines og Singapore Airlines. Widerøe: No: Flat inntejening over heile rutenettet: Tidlegare har Widerøe hatt ei litt betre poengopptjening på sine avgangar til Europa (les: Storbritannia), men det er det no ein slutt på. No er det 100/250 poeng som gjeld over heile rutenettet (750/1000 for flex-billettar): – https://www.sas.no/eurobonus/partners/flyselskaper/wideroe/ Tabellen presentert hos SAS er kanskje litt uryddig. WFs eigen tabell er slik: – https://www.wideroe.no/Flybilletter/EuroBonus/Opptjen-EuroBonus-poeng
Air Canada: No: Meir differensiering og delvis kutt: No har det kome ein eigen tabell for flygingar innanriks i Kanada og ein eigen for internasjonale flygingar. Innanriks er det no færre klassar som gir opptjening (M, U, H og Q går ut) og ein bråta klasser forsvinn frå inntjeningskartet innanriks (T, L, K, A, G, S, W). For det internasjonale rutenettet er det ikkje like dystert, men K-klasse ser ut til å gå frå 50 % inntjening til 25 %. Elles ingen endringar internasjonalt, ser det ut til. – https://www.sas.no/eurobonus/partners/flyselskaper/air-canada/
Avianca: No: Poengreduksjon for fleire klassar Bookingklasse W, S og U har tidlegare gitt 100 % Eurobonus-opptjening, men heretter blir det berre 25 %. T-klasse går frå 50 % til 25 %. – https://www.sas.no/eurobonus/partners/flyselskaper/avianca/
Copa Airlines: No: R-klasse gir 150 % inntjening Kva R-klasse har gitt før, er ukjent for meg, men no er det 150 % inntjening som gjeld. Kan vi snakke om eit hopp frå 0 % til 150 % eller er det opp frå 100 %, tru? – https://www.sas.no/eurobonus/partners/flyselskaper/copa-airlines/
South African Airway: No: Forståeleg tabell og mogleg reduksjon: Det er vanskeleg å lese frå tabellen kva dei ulike bookingklassane har gitt hos South African Airways før. Den nye tabellen er i alle fall meir oversiktleg. Kanskje er det meir differensiering innan kvar gruppe som gjer at somme klassar har gått ned i poenginntjening. – https://www.sas.no/eurobonus/partners/flyselskaper/south-african-airways/
Dette er jo likt som vi ser hos SAS og de fleste andre desverre. Og resultatet av enormt pris press. Poeng samles ikke fra og fly lenger om det er turist billetter. De samles på flex/biz og ved kjøp av bananer og strøm Det er jo helt greit det, men gjør det for noen vanskeligere og skaffe seg gullkort på privat reiser i eco.
Shenzhen Airlines: No: Forbetringar [sic] Klassane J, R og Z ser ut til å gå frå 50 % inntjening til 150 % inntjening. Anten har Shenzhen Airlines endra billettklassestrukturen sin, eller så snakkar vi her om ei ekte, reell forbetring. – https://www.sas.no/eurobonus/partners/flyselskaper/shenzhen-airlines/
Singapore Airlines: No: R-klasse gir 100 % inntjening Igjen er det uvisst kva R-klasse har gitt før, men eg vil mistenkje at det er snakk om 0 %, så då snakkar vi her om ei aldri så lita forbetring. – https://www.sas.no/eurobonus/partners/flyselskaper/singapore-airlines/