Enter Air, Aviion Express eller Corendon Dutch Airlines til Alicante i sommer?

Tråd i 'Reisemål' startet av Tobben, 03. april 2019.

1. Tobben

Tobben Nytt Medlem

Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    18
    Årets sommerferie ble tidlig bestilt til Alicante (i påvente av at nye poeng og CT samles inn) med Norwegian nedover og SAS hjem. Jeg ser nå med gru at Norwegian har leid inn (for meg) ukjente selskaper, som jeg ellers ikke ville ha vurdert, til å fly Europa i sommer.:eek:

Noen som har erfaringer på hvilke destinasjoner de vanligvis setter inn disse flyene på eller er det helt tilfeldig?

2. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Der det passer seg.. men oddsen for at du får ett av disse flyene er liten. De har (godt) over 100 fly i flåten, og med 5 innleide, vil det bli mindre enn 5% sannsynlig.

C

Tobben liker dette
  3. Supersergei

Supersergei Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    721
    Bonuspoeng:
    93
    Skjønner at man kan bli bekymret for å fly med selskaper man ikke har hørt om. Samtidig så er dette flyvninger i Europa og det er orden i "sysakene ". Selskapene som er nevnt tilbyr akkurat det samme som Norwegian gjør, og den eneste forskjellen som noen vil legge merke til er fargene inne i og utenpå flyet.

Tobben liker dette
  4. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,834
    Bonuspoeng:
    350
    Disse skal foreløpig fly ut juni, så er sommerferien din etter 1/7 er de trolig borte om 737 Max8 er friskmeldt da.

Du vil få beskjed om annet selskap settes inn på din avgang og du får også booke om eller avbestille gratis om du ikke vil fly med det innleide selskapet

Tobben liker dette
  5. FlamtheAvGeek

FlamtheAvGeek Medlem

Likes mottatt:
    520
    Bonuspoeng:
    93
    Har flydd med Corendon til Tyrkia en gang. Funket bra, intet mer, intet mindre.

Tobben liker dette
  6. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,339
    Bonuspoeng:
    183
    DY har bestemt seg for å ikke tilby gratis ombooking eller avbestilling etter 3.mai. Sikkert fordi omfanget med innleie har blitt stort etter at 737 MAX ble satt på bakken.

Tobben liker dette
  7. Nordlys

Nordlys Medlem

Likes mottatt:
    78
    Bonuspoeng:
    28
    Fløy med portugisiske Euroatlantic Airways hjem fra Paris nylig. God følelse, men horribel, helsefarlig pitch der vi satt - verste ever, og det inkluderer mange rare selskaper i min karriere :)

Tobben liker dette

Del denne siden