Nå som jeg er nedgradert fra EBD til EBG, tenkte jeg at jeg også skulle oppdatere bagasjelappene mine. Men det ser ikke ut til å gå an å bestille den slags mer. Er denne muligheten forbedret vekk?
https://insideflyer.no/forums/threads/den-ostore-bagasje-tags-tråden.8802/ (forresten, hva med profilbilde @Scandipendler)
Dersom du er på ei datamaskin kan du logge inn, trykke på namnet ditt oppe i høgre hjørne og velge "Min Eurobonus". Deretter veljer du "Bestill nytt kort". Frå denne sida kan du bestille smart pass, bag tags og eurobonuskort.
Hadde ikke sjanse til å finne ut hvor man bestiller nye tags gjennom sas.no - men på den siden er det jo knappest nok mulig å finne ut hvordan man bestiller billetter. flysas.com/en/uk/ Fungerte imidlertid som en drøm! Har gudskjelov begynt å jobbe i Oslo og er ferdig med pendling for evig og alltid. Med fire måneders pappaperm forrige kvalifiseringsperiode, var jeg seks segmenter unna fornyet EBD. Gadd ikke anstrenge meg for det (har på fire t/r IC ikke fått CU en eneste gang uansett), men jeg har sendt en og annen tanke i retning Komiske Roald og hans løfter om statusfrysing i forbindelse med for eksempel permisjon. Men, men.
Logg inn på sas.no Klikk: Min Eurobonus -> Bestill nytt kort -> I nedtrekk menyen hvor det står: Velg tjeneste, får man følgende valg: EuroBonus-kort EuroBonus American Express EuroBonus MasterCard SAS Smart Pass Bagasjelapper Info fra siden: BESTILL NYTT KORT Her kan du enkelt bestille erstatningskort hvis det gamle er defekt eller har forsvunnet. EUROBONUS MEDLEMSKORT Et medlemskort. EUROBONUS-KORT MED VÅRE BETALINGSKORTPARTNERE Et medlemskort kombinert med en av våre partnere; American Express, Diners og MasterCard. EKSTRA EUROBONUS-MEDLEMSKORT Hvis du har et medlemskort som er kombinert med et betalingskort fra en av våre partnere, American Express, Diners eller MasterCard, kan du bestille et ekstra EuroBonus medlemskort (uten betalingsfunksjon). Er du Gull eller Diamant-medlem, kan du også bestille: SAS Smart Pass* og bagasjelapper. * bare for medlemmer i Skandinavia. Mener jeg leste engang at man kun kan bestille opp X antall kort i løpet av en gitt periode men det fant jeg ikke igjen i farten. Er vel maks to måneder siden jeg bestilte bagasjelapper uten problemer.
Det stemmer hvert fall veldig bra i følge mitt mønster! En gang i ny og ned når jeg husker det mens jeg er logget inn på SAS sine sider bestiller jeg opp nye faktisk bare sånn at det i framtiden plutselig ikke skal bli skrapt i skuffen.