Kanskje alle er i sjokk på grunn av valget over there? Uansett, god ettermiddag fra et (litt plagsomt) solfylt kontor. Her er det nesten ingen, så det er ganske behagelig. Får gjort mye når ingen plager meg. Har booket en flytur i dag, det er jo alltid hyggelig. Neste års høstferie er i boks. Nesten i alle fall. Mangler tilslutningsfly. Mer om dette i en annen tråd. Det er onsdag, og når man har fri torsdag og fredag, så betyr det helg! (om en time)
God onsdag frå Sunnfjord. Framleis vond hals, so då lyt ein halde seg langt vekke frå kontoret. Lasagne til middag hjå moderen etterpå. Det skal bli godt. Trumf har eg fått og. For ikkje å snakke om over 400 poeng frå SASMCP for forbruket i oktober. Hei kor det går!
God ettermiddag fra det sørlandske! Hummerfisket går for halv maskin (Jeg har beholdt 5 teiner i sjøen for å se om jeg kan klare den 10.) Litt av årets fangst er allerede satt til livs. Jeg kan for øvrig melde fra om hyggelig overraskelse fra "bolaget" : To MR (GDN og HAM som forsvant i Corona-synkehullet, skulle omgjøres til noe fornuftig. Fikk mail om at begge var omgjort til vouchere, men det var stadig hikke på SAS IT da de skulle "hentes" . Fikk "hentet" den ene, men fikk feilmelding på den andre. Til slutt sendte jeg inn et "reclaim"-skjema fra sas.no-siden. Hørte ikke noe på ca 14 dager, men i dag fikk jeg plutselig melding om at pengene var tilbakeført til AmEx kortet mitt. Og for de som måtte lure: Pol Roger passer helt fint med "hummer naturell"
God ettermiddag ja. Blir en times tid til på kontoret, så ut i krigen (les kollektivt), og så en løpetur før solen går ned. Fasiten på valgtrilleren kommer vel på Dagsnytt 18
God ettermiddag fra hovedstaden. I morgen blir det test av WizzAir. Skulle teste aller rimeligste alternativ, men feiget litt ut og bestilte innsjekk av 1 koffert (80 kr pr vei). Har ikke betalt for sete, så de har plassert meg i 18E. Første gang i midtsete på vet ikke hvor lenge. Vi får se hvor ille det blir og om jeg må betale for sete på returen for å slippe... Ellers fant jeg en fornøyelig statistikk fra valget. Den eneste velgergruppen hvor oppslutningen går ned for Trump er fra hvite menn! Blant kvinner og innvandrere derimot øker oppslutningen! Tror det hadde gitt greie odds hos en bookmaker før valget...
Min kone var lærer på en skole i Austevoll tidlig på 70-tallet og en av elevene fylte 12 år, da ble det servert en hummer til hver av gjestene. Tror ikke de fikk Pol Rogers ....
Hei fra Trondheim! Ser ut til å bli nye regler, eller i det minste anbefalinger, her i byen. Foreløpig ikke fått melding om hjemmekontor"tvang" (jeg er lett å be...), så vi får se. Ha en flott coronafri dag!
Det er blitt høst! CT er på vei, mor kjøpte en stol i dag og de tok Amex .. Snart jul .. T-29 til lutefisk .. (hvis det blir av da??)
Yo fra Oslo og hei bloggen. Godt å få utløp for tanker her og på strava . Fordelen med hjemmekontor er at en kan få seg en løpetur mens det er dagslys. Ellers så har jeg holdt meg til lokalaviser som synste møre, avisa hordaland og nordre aker budstikke i dag. Mer har jeg rett og slett ikke ork til. På flyfronten tenkte jeg å fortsette med "på denne dag for x år siden" hvis jeg har tatt mange nok bilder. Helgetur til HKG i 2015 coming up om ikke så lenge. I tillegg har jeg satt sommerferien, som blir å besøke RET, SVJ, LKN, BOO, TOS, ALF, VDS, VAW og KKN på 3 forskjellige turer. Avventer fortsatt med å booke CT-tur på fjorårets CT, og jeg tror nok ut av europa fortsatt er alt for optimistisk når vi skriver 4.11.2021. Ha det kjekt, og god bedring til alle i USA.