God lørdag! Flott vær i ytre Oslofjord i dag. Kun 2,5 uker igjen til AKL-turen går av stabelen. Både A350, A380 og B773 skal testes ut. Nå har jeg holdt meg på bakken siden påska, og det har vært deilig! Nå gleder jeg meg til tur igjen. Er det noen retter det er verdt å forhåndsbestille hos Singapore eller er det best å plukke fra den ordinære menyen? Hva synes folk? Det skal sies at jeg ikke er veldig glad i sjømat.
God laurdag frå Aust-Finnmark! Her har sola gløtta fram i dag, mykje av snøen har (endeleg) smelta innover vidda og det er frihelg. Kort sagt: Livet kunne ha vore verre! Ha ei fin-fin helg, med eller utan bonusinntjening!
På tur med rib ute til nord fugleøy nord for Tromsø. Høye bølger, masse fart, sel og en drøss med havørn. Norge er et vakkert land
Lørdagen er god, for endelig beslutning på siste ferieuke. Juli er nå spikret. Her billedgjort gjennom madammens enorme Photoshop skills.
Denne tripit-listen får meg forresten til å bannes over at jeg har opptjeningsperiode ut august. Gjort seg med april-mars i år...
Nei, det er det såvisst ikke. For å ta en @Eddie47 ; "Min kone som ikke forstår meg" bestilte i huien og hasten en weekend tur til SVG fra OSL. Med Norwegian... Jeg prøvde å argumentere med at vi samlet poeng, og bør reise SAS. Men... Og jeg måtte gi meg da hun viste til at hun hadde booket tre personer t/r med setereservasjon til den nette sum av 1.849,-. Det billigste jeg fant på SAS var 1998,-... For en... Tilsvarende, søker som en gal etter billetter til Praha 1-3 september, men både SAS og *A har helt hinsides priser i forhold til Norwegian som i tillegg flyr direkte. Liker ikke denne utviklingen