God morgen fra Kaunas internasjonale flyplass, som for tiden fungerer som hovedflyplass i Litauen. Noen vil kanskje si at den er underdimensjonert, mens andre vil si at den er akkurat passe stor. Her er et par bilder fra den provisoriske ankomsthallen i går: Og her fra avgangshallen i dag:
God morgen! Da er jeg tilbake på kontoret for en arbeidsuke. Det positive med å jobbe i ferien er at man slipper forstyrrelser og får mye gjort. Det negative er at man må ordne sin egen lunsj! Jeg er spent om det dukker opp noen kollegaer i løpet av dagen ...
Denne følelsen kjenner jeg. Det er så stille her. Jeg få gjort mye OG kan sjekke insideflyer underveis - og håper på noen kule tilbud. Om 1 uke blir det full galskap igjen. På den andre siden gjør det at jeg kan reise når som helst resten av året uten diskusjon Happy mandag!
God morgen! I dag skal jeg til utlandet, men dessverre ikke med fly. Turen går med båt, på økonomiklasse. Fortsatt alt for lenge til neste flyreise, mulig jeg må ta meg en tur i neste uke, før ferien er over. Snart helg!
God mandag her fra Danmark. Skulle på stranden med de små vandaler og lidt familie. Den mindste valgte så at falde i søvn i bilen. Så i stedet for en tur på stranden har jeg nu siddet her en times tid. Det passer mig faktisk helt fint at familien passer resten af jente juntaen nede på stranden, mens jeg kan slappe lidt af i skyggen.
Endelig mornings i nord, ble sein ankomst på sjøboden etter 3 dagers fjelltur i natt. Fin utsikt så ble enda seinere. Nå blir det straks 1C på SK4117 til OSL